کد خبر : 112339
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
-

دستگیری جاعل بزرگ اسناد در جویبار

دستگیری جاعل بزرگ اسناد در جویبار

به گزارش قائم آنلاین، اکبر درویشی طی گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت برخی از شهروندان مبنی بر کلاه‌برداری در دریافت تسهیلات و جعل شناسنامه و اسناد در جویبار موضوع دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی بابیان اینکه با اقدامات پلیسی محل اختفای این کلاه‌بردار مشخص و بلافاصله دستگیر شد اظهار

به گزارش قائم آنلاین، اکبر درویشی طی گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت برخی از شهروندان مبنی بر کلاه‌برداری در دریافت تسهیلات و جعل شناسنامه و اسناد در جویبار موضوع دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بابیان اینکه با اقدامات پلیسی محل اختفای این کلاه‌بردار مشخص و بلافاصله دستگیر شد اظهار کرد: از محل اختفا این کلاه‌بردار بیش از هزار فقره برگه چک سفید و قلابی، ۵۷دسته‌چک از بانک‌های مختلف بانام‌های مختلف، جعل نامه‌های اداری، جعل پروانه ساختمانی، جعل پروانه کسب و اشتغال، جعل کارت ملی و شناسنامه و سند خودرو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی جویبار تصریح کرد: این جاعل با استفاده از ۱۳۵ کارت عابر بانک از بانک‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.

درویشی با اشاره به اینکه این فرد با فریب افراد کم‌سواد و نیازمند بانام افراد تسهیلات دریافت، و بیش از ۱۵ میلیارد ریال از این شگرد کلاهبرداری کرده است.

وی گفت: پرونده این فرد و یک نفر دیگر در اداره آگاهی جویبار باز است و جستجو و تحقیق بیشتر در این پرونده ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =