کد خبر : 111997
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۰۰
-

مسئولین به فکر معیشت مردم باشند

مسئولین به فکر معیشت مردم باشند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد آیت‌اللهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد بابیان اینکه اقتصاد مهم‌ترین مسئله امروز کشور است، گفت: شرایط حال حاضر کشور نتیجه بی‌تدبیری، بی‌لیاقتی برخی مسئولین است. وی بابیان اینکه شرایط کنونی فشار زیادی را در بر مردم تحمیل کرده است، افزود: واقعاً زندگی مردم سخت شده

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد آیت‌اللهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد بابیان اینکه اقتصاد مهم‌ترین مسئله امروز کشور است، گفت: شرایط حال حاضر کشور نتیجه بی‌تدبیری، بی‌لیاقتی برخی مسئولین است.

وی بابیان اینکه شرایط کنونی فشار زیادی را در بر مردم تحمیل کرده است، افزود: واقعاً زندگی مردم سخت شده و تبعیض‌ها و فسادهای مالی، بی‌‌عدالتی‌ها و مشکلات موجود مردم را ناراحت و نگران کرده است.

امام‌جمعه موقت یزد تأکید کرد: همه آحاد مردم از قوای سه‌گانه انتظار دارند که برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها اقدامات اساسی صورت بگیرد باید به فکر معیشت مردم باشند و امید را به دل مردم بازگردانند. مسئولی که دارایی میلیاردی و هزارمیلیاردی دارد درد مردم جامعه را نمی‌فهمد.

آیت‌اللهی تصریح کرد: رهبر انقلاب بارها و بارها بر ضرورت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای بالا بردن توان اقتصاد کشور تأکید کردند؛ اما بی‌توجهی به این سیاست‌ها شرایط کنونی را به وجود آورده است.

استاد حوزه علمیه یزد در بخش دیگری از خود خطاب به نمایندگان مجلس، گفت: مردم از نمایندگان مجلس به‌عنوان نماینده خودشان انتظار دارند که برای حل مشکلات معیشتی آن‌ها تلاش کرده و اگر خلأ قانونی در این رابطه وجود دارد را پر کنند. اکنون نمایندگان مردم باید برای ساماندهی اوضاع اقتصادی مردم مطالبه گری جدی داشته باشند.

امام‌جمعه موقت یزد همچنین خطاب به قوه قضائیه نیز اظهار داشت: قوه قضائیه برخورد با دانه‌درشت‌ها را در اولویت اقدامات خود قرار دهد؛ چراکه کسانی که به اعتماد یک ملت خیانت می‌کنند باید مجازات شوند. اگر مسئول یا وابستگان به یک مسئول دچار فساد شده و خیانت شده از سوی قوه قضائیه بدون ملاحظه‌کاری برخورد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ایام محرم‌الحرام و عزاداری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: شهادت امام حسین (ع) آتشی را در دل انسان‌های آزاده روشن کرده است که هرگز خاموش نمی‌شود.

آیت‌اللهی در پایان تأکید کرد: در ایام عزاداری باید تلاش شود تا عزاداری‌ها خالص باشد و از هرگونه اقدامی که موجب حتک حرمت به اهل‌بیت (ع) می‌شود پرهیز شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =