کد خبر : 112115
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
-

شهروند ساری ۷ محمد سیمای قم ۱

شهروند ساری ۷ محمد سیمای قم ۱

به گزارش قائم آنلاین، در نهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور تیم فوتسال شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی میزبان سوهان محمد سیمای قم بود و در پایان با نتیجه پرگل ۷ بر یک صاحب برتری شد. مراد ناظری (دوبار)، امیرحسین رسولی، رضا امانی، طاها مرتضوی، علی رهنما و کیانوش شیرپور برای

به گزارش قائم آنلاین، در نهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور تیم فوتسال شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی میزبان سوهان محمد سیمای قم بود و در پایان با نتیجه پرگل ۷ بر یک صاحب برتری شد.

مراد ناظری (دوبار)، امیرحسین رسولی، رضا امانی، طاها مرتضوی، علی رهنما و کیانوش شیرپور برای شهروند ساری گلزنی کردند و روح‌الله ایثاری نیز تک گل قمی‌ها را به ثمر رساند.

در این دیدار که در مقابل دیدگان ۳ هزار تماشاگر برگزار شد، شهروند ساری از همان ابتدا با در دست گرفتن توپ و میدان چند موقعیت خوب را روی دروازه میهمان قمی خلق کرد و توانست توسط مراد ناظری به گل اول خود دست پیدا کند.

شهروندی‌ها با تداوم بازی خوب‌شان در ادامه نیمه اول توانستند دو بار دیگر توسط امیرحسین رسولی و رضا امانی دروازه سوهان محمد سیما را باز کنند تا با برتری ۳ گله راهی رختکن شوند.

شاگردان محمد اسماعیل‌پور در تیم شهروند ساری در نیمه دوم نیز دست بردار نبودند و برای ثبت یک برد تاریخی در خانه مقابل نماینده قم مصمم بودند و توانستند چهار گل دیگر توسط طاها مرتضوی، علی رهنما، مراد ناظری و کیانوش شیرپور به ثمر برسانند و این در حالی بود که سوهان محمد سیما فقط یک بار و از روی نقطه پنالتی اول توانست به گل برسد.

عارف عالی‌منش که در اواسط نیمه دوم به جای سینا پرکاس وارد زمین شده بود توانست پنالتی نقطه دوم میهمان قمی را مهار کند.

از نکات قابل توجه این دیدار م‌ توان به اخراج محسن شنوفی و سعید قاسمی دو بازیکن سوهان محمد سیمای قم که با دریافت دو کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شدند، اشاره کرد.

شهروند ساری با کسب این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − سیزده =