کد خبر : 112157
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
-

توسعه فناوری‌های هوافضا توسط بخش خصوصی با هزینه کم و سرعت بالا امکان‌پذیر است

توسعه فناوری‌های هوافضا توسط بخش خصوصی با هزینه کم و سرعت بالا امکان‌پذیر است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه هوای و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص استفاده از توانمندی های بخش خصوصی در توسعه صنعت هوایی کشور، بیان کرد: می توانیم توسعه فناوری‌ها را به شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه هوای و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص استفاده از توانمندی های بخش خصوصی در توسعه صنعت هوایی کشور، بیان کرد: می توانیم توسعه فناوری‌ها را به شرکت‌های دانش‌بنیان بسپاریم. آ‌نها این توانایی را دارند که با هزینه خیلی کم اما با سرعت خیلی بالا این صنعت را توسعه دهند.

وی افزود: بر اساس طراحی که در بین مسولان این حوزه صورت گرفته قرار بر این است که شرکت‌های دانش‌بنیان با استانداردهای علمی و با هزینه‌های خیلی کم باید در صنعت هوا و فضا فعالیت کنند.

به گفته منطقی، در بخش‌های بالادستی کشور و در توسعه علمی کشور بخش هوایی در اولویت‌های اول قرار دارد. در واقع برای هوا و فضا یک سند توسعه فناوری جامع تعریف شده است تا با کمک این سند به فناوری هوافضا دست پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 19 =