کد خبر : 112147
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
-

بازی پرسپولیس ـ نساجی لغو نمی‌شود

بازی پرسپولیس ـ نساجی لغو نمی‌شود

به گزارش قائم آنلاین، کمیته مسابقات امروز در خصوص زمان دقیق برگزاری دیدار پرسپولیس نساجی تصمیم گیری خواهد کرد. این بازی طبق برنامه قرار بود جمعه هفته جاری برگزار شود اما در خواست باشگاه پرسپولیس این بود که ۴۸ ساعت زودتر یعنی چهارشنبه برگزار شود اما باشگاه نساجی با برگزاری این دیدار در تاریخ پنج

به گزارش قائم آنلاین، کمیته مسابقات امروز در خصوص زمان دقیق برگزاری دیدار پرسپولیس نساجی تصمیم گیری خواهد کرد.

این بازی طبق برنامه قرار بود جمعه هفته جاری برگزار شود اما در خواست باشگاه پرسپولیس این بود که ۴۸ ساعت زودتر یعنی چهارشنبه برگزار شود اما باشگاه نساجی با برگزاری این دیدار در تاریخ پنج شنبه موافق کرده است.

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات در این باره می گوید: بعد از ظهر تکلیف این بازی مشخص خواهد شد و تاریخ دقیق آن را اعلام می‌کنیم.

چیزی که مشخص است اینکه این بازی به هیچ عنوان لغو نمی‌شود و یا در تاریخ ۲۱ و یا نهایتا ۲۲ شهریور برگزار خواهد شد.

به نظر می رسد کمیته مسابقات در تلاش است موافقت باشگاه نساجی برای برگزاری بازی در روز چهارشنبه را بگیرد. به دنبال اعلام لغو دیدار استقلال با نفت مسجد سلیمان شائبه هایی نیز مبنی بر لغو دیدار پرسپولیس – نساجی به وجود آمد که سعید فتاحی به طور کامل آن را رد کرد.

*موافقت نساجی با درخواست پرسپولیس

باشگاه نساجی با درخواست تعویق بازی هفته ششم این تیم مقابل پرسپولیس موافقت کرد.

علی امیری، مدیرعامل نساجی مازندران با ارسال نامه ای به سازمان لیگ موافق خود را با برگزاری بازی در روز پنجشنه اعلام کرد و اکنون باید در انتظار پاسخ سازمان لیگ در این خصوص ماند.

باشگاه پرسپولیس پیش از این به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بازی حساس مقابل الدحیل قطر درخواست خود برای تعویق جدال هفته ششم لیگ برتر مقابل نساجی را اعلام کرده بود.

باشگاه پرسپولیس با توجه به حضور در لیگ قهرمانان و تغییر زمان بازی برگشت این تیم مقابل الدحیل قطر، تقاضای تغییر زمان بازی با نساجی مازندران را اعلام کرده بود. این درخواست با موافقت جواد نکونام و بعد از آن مدیران باشگاه نساجی همراه شد تا سازمان لیگ نیز زمان جدید برگزاری این بازی را مشخص کند.

طبق اعلام فتاحی، دیدار دو تیم در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در تاریخ چهارشنبه ۲۱ شهریور و ساعت ۱۸:۴۰ در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + سیزده =