کد خبر : 111964
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
-

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله ۲ در مازندران

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله ۲ در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، رزمایش خدمت تحت عنوان رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله ۲ توسط گردان‌های بیت‌المقدس ۲۳ شهریور ماه در مازندران برگزار می‌شود. در این رزمایش نیروهای داوطلب بسیجی از سراسر استان حضور دارند و قرار است اقدامات جهادی مختلفی در سطح شهرها و روستاهای محروم و دورافتاده انجام دهند. از ۹ ‏تا ۲۹ شهریورماه

به گزارش قائم آنلاین، رزمایش خدمت تحت عنوان رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله ۲ توسط گردان‌های بیت‌المقدس ۲۳ شهریور ماه در مازندران برگزار می‌شود.

در این رزمایش نیروهای داوطلب بسیجی از سراسر استان حضور دارند و قرار است اقدامات جهادی مختلفی در سطح شهرها و روستاهای محروم و دورافتاده انجام دهند.

از ۹ ‏تا ۲۹ شهریورماه در قالب طرح نهضت خدمت‌رسانی با ۴۵۰ گروه جهادی رزمایش محرومیت‌زدایی در استان اجرا می ‌شود و بنا است در ۱۰ محله آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار شهرستان‌های ساری، نکا، میاندورود، قائمشهر، بابل، آمل، فریدونکنار و نور با همکاری متولیان شهرستانی پروژه‌های مختلف عمرانی شامل بهسازی مدارس، مساجد و معابر را با اعتبار حدود ۴ میلیارد تومان که ۲ میلیارد تومان آن توسط سپاه و بقیه توسط شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها اجرا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 6 =