کد خبر : 111749
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۳۰
-

کشف ۵۲۳ قلم کالای لوازم خانگی احتکار شده در آمل

کشف ۵۲۳ قلم کالای لوازم خانگی احتکار شده در آمل

به گزارش قائم آنلاین، حسن مفخمی‌شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محتکران کالا، ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر لوازم خانگی در شهرستان آمل شدند. وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و

به گزارش قائم آنلاین، حسن مفخمی‌شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محتکران کالا، ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر لوازم خانگی در شهرستان آمل شدند.

وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی‌های قضائیی با همکاری نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از محل مورد نظر ۵۲۳ قلم کالا شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و .. را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای احتکار شده را بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال عنوان کردند، گفت: محل احتکار کالا پلمب و متهم به احتکار کالا نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

مفخمی‌شهرستانی با اشاره به اینکه هدف احتکار ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوءاستفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است، از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضایی و انتظامی اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + نه =