کد خبر : 111858
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
-

میزبانی بابل از مراسم شب وداع ۱۵ شهید گمنام

میزبانی بابل از مراسم شب وداع ۱۵ شهید گمنام

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی رمضانی در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: مردم ولایتمدار شهرستان بابل در دوران دفاع‌مقدس و بعد از آن با غیرت خود پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند و تقدیم بیش از یک هزار و ۷۴۴ شهید و سردار برای انقلاب برگ زرینی در تاریخ این خطه شهیدپرور به

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی رمضانی در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: مردم ولایتمدار شهرستان بابل در دوران دفاع‌مقدس و بعد از آن با غیرت خود پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند و تقدیم بیش از یک هزار و ۷۴۴ شهید و سردار برای انقلاب برگ زرینی در تاریخ این خطه شهیدپرور به ثبت رسانده است.

وی افزود: یکی از وظایفی که ما مسئولان در کنار خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران‌ و جانبازان بر عهده داریم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن رشادت‌ها، حماسه‌ها و منش حسینی زندگی کردن شهدا است پس باید گام‌های بلندی در این مسیر برداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل ادامه داد: میزبانی از شهدا خود یکی از مسیرهایی است که انسان را در حال و هوای دفاع مقدس قرار می‌دهد و برکات میزبانی از سربازان سیدالشهدا در هر شهری مردمان کوی و برزن را متبرک خواهد کرد و در مقابل جنگ‌های مختلف دشمنان اسلام به‌ویژه جنگ نرم پیروز گرداند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به آن که مازندران در ایام محرم امسال شاهد حضور ۱۵ شهید گمنام در میان مردم خود خواهد بود از این رو شهرستان بابل با هماهنگی به عمل آمده با سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان میزبان مراسم وداع متمرکز استانی با این شهدا خواهد بود.

رمضانی گفت: این مراسم شامگاه ۲۶ شهریورماه مصادف با هفتم محرم در حسینیه شهدای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابل با حضور عموم مردم ولایتمدار پایتخت شهدای شمالی کشور برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا جزو اولویت‌های بسیجیان است و با حضور همه جانبه و پرشور مردم این شهرستان برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان در میزبانی از شهدای گمنام رقم خواهد خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 14 =