کد خبر : 111760
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۵۵
-

مرگ ۲۸ نفر طی حوادث کار در مازندران

مرگ ۲۸ نفر طی حوادث کار در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: چهار ماه نخست امسال ۲۸ نفر (همگی مرد ) در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه بامدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش داشت. وی افزود: بیشترین آمار تلفات حوادث کار در شهرستان‌های

به گزارش قائم آنلاین، علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: چهار ماه نخست امسال ۲۸ نفر (همگی مرد ) در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه بامدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش داشت.

وی افزود: بیشترین آمار تلفات حوادث کار در شهرستان‌های آمل و ساری هر کدام با ۶، بابلسر، تنکابن و نوشهر هر کدام با سه مورد فوتی ثبت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اضافه کرد: طی چهار ماهه امسال بیشترین آمار تلفات در اردیبهشت و تیرماه هر کدام با ۹ فوتی گزارش شده است.

عباسی با بیان اینکه از این تعداد ذکر شده ۲۶ نفر متاهل و بقیه مجرد هستند، یادآور شد: همچنین تعداد دو نفر از فوت‌شدگان ناشی از حوادث کار دارای ملیت غیرایرانی (افغان) هستند.

وی با اعلام اینکه سنین ۳۱ تا ۴۰ سال با ۱۰ مود دارای بیشترین فوتی و بیش از ۶۱ سال با دو فوتی کمترین آمار را داشتند، گفت: سقوط از بلندی بیشترین علت مرگ در حوادث کار بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: در سال‌های متوالی عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و پس از آن برق گرفتگی و اصابت جسم سخت است به‌طوری‌که در چهار ماهه امسال ۱۲ مورد مرگ‌های ناشی از حوادث کار به‌دلیل سقوط از بلندی، هشت مورد نیز برقگرفتگی، سه مورد اصابت جسم سخت و پنج مورد هم سایر موارد است.

عباسی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی مصدومان ناشی ار حادثه کار، گفت: براساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۳۰۲ نفر مصدوم (۲۸۷ مرد و بقیه زن)ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + یازده =