کد خبر : 111850
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
-

قفل ورزشگاه شهید چمران آمل باز شد

قفل ورزشگاه شهید چمران آمل باز شد

به گزارش قائم آنلاین، عزت الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید چمران آمل داستان‌های بسیار و عجیبی داشت، اظهار کرد: عده‌ای از افراد مدعی بودند که ملک برای آنها است و ساخت و ساز در ملک این اشخاص بوده که کسب رضایت از این افراد موجب زمان بر

به گزارش قائم آنلاین، عزت الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید چمران آمل داستان‌های بسیار و عجیبی داشت، اظهار کرد: عده‌ای از افراد مدعی بودند که ملک برای آنها است و ساخت و ساز در ملک این اشخاص بوده که کسب رضایت از این افراد موجب زمان بر شدن این پروسه و در نهایت سال گذشته رضایت این افراد جلب شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته رقمی‌ را برای شروع پروژه در نظر گرفتیم، گفت: مسئولان مربوطه اعلام کردند که اتمام این پروژه را برعهده می‌گیرند که رقم مورد نظر برای احداث ورزشگاه در پایین بازار و مجموعه ورزشی دیگری هزینه شد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حدود ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای ورزشگاه شهید چمران آمل تامین اعتبار شد، تاکید کرد: آگهی پیمانکار در روزنامه‌ها منتشر و ورزشگاه آمل اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد که امیدواریم پیمانکاری قوی در این بخش انتخاب شود.

این مسئول با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به جد پیگیر احداث و تکمیل ورزشگاه آمل است، تصریح کرد: این پول آماده و تخصیص داده شد و بخش عمده پول هم تا پایان سال ۹۷ به پیمانکار پرداخت می‌شود.

یوسفیان‌ملا ادامه داد: اگر پیمانکار اراده ویژه‌ای در این مورد داشته باشد و تا دهه فجر این پروژه را به اتمام برساند هرچه سریع‌تر پول تزریق می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه پیمانکار، ورزشگاه آمل را به صورت کامل با پروژکتور، صندلی و هر آنچه که یک ورزشگاه نیاز دارد به مرحله بهره‌برداری می‌رساند، گفت: اراده جدی برای اتمام ورزشگاه شهید چمران آمل تا پایان سال وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =