کد خبر : 111564
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۱۰
-

اختصاص وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای اشتغالزایی در حوزه ورزش

اختصاص وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای اشتغالزایی در حوزه ورزش

به گزارش قائم آنلاین، ژاله فرامرزیان عصر سه شنبه در حاشیه بهره‌برداری از یک باشگاه بدنسازی در شهرستان قشم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تسهیلات از محل کمک‌های فنی اعتباری است و بانک‌های عامل آن نیز بانک رسالت و بانک کارآفرین امید می‌باشند. وی افزود: در صورت داشتن طرح‌های بزرگ و اشتراکی، به هر

به گزارش قائم آنلاین، ژاله فرامرزیان عصر سه شنبه در حاشیه بهره‌برداری از یک باشگاه بدنسازی در شهرستان قشم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تسهیلات از محل کمک‌های فنی اعتباری است و بانک‌های عامل آن نیز بانک رسالت و بانک کارآفرین امید می‌باشند.

وی افزود: در صورت داشتن طرح‌های بزرگ و اشتراکی، به هر نفر یک‌صد میلیون تومان وام اعطا می‌شود که مدت تنفس برای بازپرداخت آن بین شش تا یکسال است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این وزارتخانه به منظور حمایت از جوانان کارآفرین و در راستای اشتغالزایی در جامعه به کارآفرینان حوزه ورزش و جوانان ۱۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه می دهد.

فرامرزیان تصریح کرد: باشگاه بدنسازی قشم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با هزینه پنج میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و با آغاز به کار آن برای ۱۲ نفر اشتغالزایی شده است.

وی در خصوص حمایت‌های این وزارتخانه از ورزش بانوان، گفت: یکی از بهترین برنامه‌ها در این مسیر تخصیص ۱۵ درصد از کل اعتبارات هر حوزه‌ای به ورزش بانوان است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای نسبت به ورزش روستایی دارد، افزود: ایجاد خانه‌های ورزش روستایی و زمین چمن مصنوعی از جمله اقدامات انجام شده و در دست انجام در این راستا است.

وی تاکید کرد: در صورتی که دهیاری‌ها یک فضایی در اختیار ما قرار دهند، وزارت ورزش از محل اعتبارات خود این فضاها را تعمیر، تجهیز و در اختیار روستاییان برای ورزش قرار می‌دهد.

فرامرزیان در خصوص توسعه فضاهای ورزشی به ویژه سالن‌های بزرگ در قشم، گفت: ایجاد فضاهای ورزشی متناسب با وضعیت تیم‌های فعال و فضای مورد نیاز با رویکرد آمایش سرزمینی انجام می‌شود و در این راستا ظرفیت‌های قانونی خوبی وجود دارد که ما سعی در استفاده از آنها داریم.

این مقام مسؤول تصریح کرد: معتقد هستیم در صورت وجود یک برنامه و تصویر مناسب برای ورزش هرمزگان، شرایط مناسبی برای توسعه ورزش این استان ایجاد خواهد شد.

فرامرزیان با اشاره به تفاهم نامه‌های منعقد شده با سازمان‌ها و نهادهای مختلف جهت توسعه فضاهای ورزشی در کشور، گفت: در همین راستا با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تفاهم نامه‌ای برای احداث ۲۵۰ چمن مصنوعی برای روستاها منعقد شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزرات ورزش و جوانان اظهار داشت: از این تعداد ۱۷ چمن مصنوعی به استان هرمزگان تخصیص یافته است که ۵۰ درصد هزینه‌های آن توسط وزارت ورزش و جوانان و ۵۰ درصد نیز توسط بنیاد مستضعفان تامین می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =