کد خبر : 111498
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
-

کشف ۵۰ تن برنج خارجی قاچاق در قائم‌شهر

کشف ۵۰ تن برنج خارجی قاچاق در قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، حسن مفخمی‌شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد دو دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت. جانشین فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی

به گزارش قائم آنلاین، حسن مفخمی‌شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد دو دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قائم شهر با بررسی های همه جانبه و انجام گشت های هدفمند خودروهای مورد نظر را حین تردد در یکی از محورهای این شهرستان متوقف کردند.

مفخمی از دستگیری رانندگان این دو خودرو در این عملیات خبر داد و خاطر نشان کرد:در بازرسی از این خودروها ۵۰ تن برنج خارجی قاچاق کشف شد.

وی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

این مسئول با اشاره به این که قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است، گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق موجب اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =