کد خبر : 111509
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
-

پتروشیمی پردیس بزرگ‌ترین تولیدکننده اوره و آمونیاک خاورمیانه شد

پتروشیمی پردیس بزرگ‌ترین تولیدکننده اوره و آمونیاک خاورمیانه شد

به گزارش قائم آنلاین، ساخت فاز سوم اوره و آمونیاک پتروشیمی پردیس با ظرفیت تولید یک میلیون و ۷۵۵ هزار تن اوره و آمونیاک سال ۱۳۹۰ آغاز شد؛ فازهای یک و دو این طرح پتروشیمی سال‌های ۸۶ و ۸۹ راه‌اندازی شده است. اجرای این طرح ۵۷۰ میلیون دلار هزینه در برداشته و با راه‌اندازی این طرح

به گزارش قائم آنلاین، ساخت فاز سوم اوره و آمونیاک پتروشیمی پردیس با ظرفیت تولید یک میلیون و ۷۵۵ هزار تن اوره و آمونیاک سال ۱۳۹۰ آغاز شد؛ فازهای یک و دو این طرح پتروشیمی سال‌های ۸۶ و ۸۹ راه‌اندازی شده است.

اجرای این طرح ۵۷۰ میلیون دلار هزینه در برداشته و با راه‌اندازی این طرح برای ۳۰۰ نفر شغل ایجاد شده است؛ اکنون با بهره‌برداری از آن، این مجتمع به بزرگ‌ترین تولیدکننده اوره و آمونیاک منطقه خاورمیانه و جهان با ظرفیت تولید سالانه پنج میلیون و ۲۶۵ هزار تن اوره و آمونیاک تبدیل شده است.

در این فاز، علاوه بر ایجاد واحد آمونیاک به ظرفیت سالانه ۶۸۰ هزار تن در سال و واحد اوره به ظرفیت یک میلیون و ۷۵ هزار تن، یک انبار اوره به ظرفیت ۶۰ هزار تن و واحدهای جانبی یوتیلیتی از جمله دو بویلر هر کدام به ظرفیت ۱۵۰ ‏تن در ساعت، طرح توسعه ‏آبگیر و واحد تولید آب ‏DM‏ به ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب در ساعت ساخته شده است.
شرکت پتروشیمی پردیس با تولید سالانه دو میلیون و ۴۰ هزار تن ‏‏آمونیاک و ۳ میلیون و ۲۲۵ هزار تن ‎اوره، ۶۰ درصد تولید اوره و آمونیاک ایران را در اختیار دارد و محصولات خود را به بیش از ۲۰ ‏‏کشور جهان صادر می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + بیست =