کد خبر : 111388
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۴۰
-

مقام سابق صهیونیست: فکر اینکه نظام ایران سقوط می‌کند، خوش‌خیالی است

مقام سابق صهیونیست: فکر اینکه نظام ایران سقوط می‌کند، خوش‌خیالی است

به گزارش قائم آنلاین،  «یائیر گولان»، معاون اسبق رئیس ارتش رژیم صهیونیستی در کنفرانسی روز دوشنبه تصریح کرد کسانی که فکر می‌کنند نظام ایران در آستانه سقوط است خوش‌خیال هستند. روزنامه جروزالم‌پست نوشته گولان که در یک سخنرانی در کنفرانس هرتزلیا صحبت می‌کرد با بیان این اظهارات لطفی به خودش نکرد و از شانس خود

به گزارش قائم آنلاین،  «یائیر گولان»، معاون اسبق رئیس ارتش رژیم صهیونیستی در کنفرانسی روز دوشنبه تصریح کرد کسانی که فکر می‌کنند نظام ایران در آستانه سقوط است خوش‌خیال هستند.

روزنامه جروزالم‌پست نوشته گولان که در یک سخنرانی در کنفرانس هرتزلیا صحبت می‌کرد با بیان این اظهارات لطفی به خودش نکرد و از شانس خود برای معرفی به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی سمت ریاست ارتش اسرائیل کاست.

این مقام سابق رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنانش گفته که در «تهدید برنامه هسته‌ای ایران» نباید مبالغه کرد و یا آن را کم‌اهمیت جلوه داد.

نظر گولان در تقابل با «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و متحدانش قرار دارد که ابراز امیدواری کرده‌اند کارزار فشار مشترک واشنگتن و تل‌آویو بتواند نظام ایران را به سرنگونی نزدیک کند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بعد از خارج کردن کشورش از برجام، کارزاری برای اعمال فشار حداکثری علیه ایران به راه انداخته و در تلاش است کشورهای دیگر را به حمایت از تحریم‌های یکجانبه علیه ملت ایران فرابخواند.

دولت ترامپ به عنوان بخشی از این کارزار، کارگروهی مشترک همراه با رژیم صهیونیستی تشکیل داده که هدف آن تحریک به اغتشاش و ناآرام کردن ایران است.  شواهد متعدد همچنین حاکی است حمایت از تجزیه‌طلبی و ناآرام کردن مرزهای ایران در رأس برنامه‌های ضدایرانی کاخ سفید قرار دارد.

پیگیری این سیاست البته تنها مختص دولت ترامپ نیست و دولت‌های مختلف آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، راهکارهای مختلف را برای تحقق این هدف آزموده و همواره ناکام مانده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =