کد خبر : 111522
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
-

حاجی‌بابایی: کمر مردم زیر بار فشار اقتصادی خرد شد

حاجی‌بابایی: کمر مردم زیر بار فشار اقتصادی خرد شد

به گزارش قائم آنلاین، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه (۱۳ شهریور ۹۷) با استناد به مواد ۲۲، ۲۳ و ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امروز مجلس از ساعت ۸ صبح تاکنون جلسه داشت و حتماً مردم از طریق رادیو می‌دانند که ما چه کاری برای آنها

به گزارش قائم آنلاین، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه (۱۳ شهریور ۹۷) با استناد به مواد ۲۲، ۲۳ و ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امروز مجلس از ساعت ۸ صبح تاکنون جلسه داشت و حتماً مردم از طریق رادیو می‌دانند که ما چه کاری برای آنها کردیم.

وی افزود: مردم حتماً شنیدند که امروز چه توهین‌های عمیقی به نظام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: مردم حتماً با شنیدن صدای صحن علنی از رادیو به خودشان می‌گویند این رادیو مجلس است یا آن طرف آب؟ رئیس مجلس باید برابر این امور مسئول است چه کاری مهمتر از مجلس وجود دارد که او ساعت ۱۰ صبح مجلس را ترک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دلار اکنون ۱۳ هزار تومان و سکه ۵ میلیون تومان رسیده است، گفت: رئیس مجلس باید نظارت کند و از دولت بخواهد که در این رابطه توضیح دهد، در مجلس چه خبر است، مجلس چه کار می‌کند، این طرح‌ها و لوایح چه هستند که ما خود را درگیر آنها کرده‌ایم، اولویت کشور اکنون چیز دیگری است.

حاجی‌بابایی ادامه داد: مردم کمرشان زیر بار اقتصادی خرد شده است، آنگاه به نظام هم که توهین می‌شود هیچ کس هیچ حرفی نمی‌زند.

وی عنوان کرد: رئیس مجلس ششم زمانی که طی جلسات علنی آن روز به رهبری توهین شد محکم ایستاد و جواب داد و برخورد کرد اما اکنون که در مجلس دهم به نظام مقدس جمهوری اسلامی توهین شد رئیس مجلس هیچ حرفی نزد و از نظام دفاع نمی‌کند علت اینها چیست؟

بر اساس این گزارش، علی مطهری که ریاست بخشی از جلسه امروز را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر حاجی‌بابایی گفت: درباره نطق نمایندگان باید بگویم نماینده مجلس آزاد است که در نطقش سخنان خود را آزادانه بیان کند مگر اینکه در سخنانش توهین و یا افتراء وجود داشته باشد.

وی افزود: اگر هم کسی نسبت به نطق نماینده‌ای اعتراض دارد باید طی نطق و تذکری آن را بیان کند و حتماً باید در آن نطق افتراء و یا توهین وجود داشته باشد.

مطهری همچنین در خصوص تدبیر مجلس برای معضلات اقتصادی کنونی در کشور گفت: البته در شرایط کنونی وظیفه دولت است که رسیدگی کند.

وی افزود: در جلسه اول این مسئولیت با دولت است و نباید بار را به دوش مجلس بیندازیم.

مطهری عنوان کرد: دولت باید با مردم حرف بزند و در حوزه اقتصادی پاسخگو باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =