کد خبر : 111490
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
-

آغاز رزمایش خدمت‌رسانی ۴۵۰ گروه‌ جهادی در مازندران

آغاز رزمایش خدمت‌رسانی ۴۵۰ گروه‌ جهادی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری رزمایش گروه‌های جهادی استان با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در راستای رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله ۲ اظهار کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان استان در دو بخش رزمی و نهضت خدمت‌رسانی به مردم است. وی با

به گزارش قائم آنلاین، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری رزمایش گروه‌های جهادی استان با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در راستای رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله ۲ اظهار کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان استان در دو بخش رزمی و نهضت خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با تاکید بر توجه بیشتر برای رفع محرومیت در مناطق محروم در استان تصریح کرد: از ۹ ‏تا ۲۹ شهریورماه در قالب طرح نهضت خدمت‌رسانی با ۴۵۰ گروه جهادی رزمایش محرومیت‌زدایی اجرا می ‌شود و بنا داریم در ۱۰ محله آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار شهرستان‌های ساری، نکا، میاندورود، قائمشهر، بابل، آمل، فریدونکنار و نور با همکاری متولیان شهرستانی پروژه‌های مختلف عمرانی شامل بهسازی مدارس، مساجد و معابر را با اعتبار حدود ۴ میلیارد تومان که ۲ میلیارد تومان آن توسط سپاه و بقیه توسط شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها را انجام دهیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه یکی از وظایف اساسی بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی و خدمت بی‌منت به مردم است، تصریح کرد: با همکاری مردم و داشتن همکاران جهادی، توفیق یارمان است تا خدمت خوبی به مردم استان داشته باشیم.‏

این مسئول به اقدامات صورت گرفته در حوزه محرومیت‌زدایی اشاره کرد و افزود: تامین مسکن، تامین جهیزیه، تامین سبد غذایی ‏و کالا از جمله خدماتی است که توسط بسیج سازندگی در راستای خدمت‌گزاری به مردم صورت می‌گیرد.‏

شریعتی ادامه داد: در حوزه‌های عمومی مانند بهداشت و درمان، کشاورزی، بهداشت، آب و غیره نیز کمک هایی از ‏سوی بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی صورت می‌گیرد.‏

وی با اشاره به اقدامات این مجموعه برای کمک به توسعه استان تصریح کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به توسعه کشاورزی مناطق محروم اقدامات قابل توجهی انجام شده که منابع اعتباری این مجموعه از سوی خود گروه‌های جهادی تا حدودی تأمین می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران از فعالیت ۷۵۰ گروه جهادی منسجم در استان خبر داد و گفت: برای رفع محرومیت‌های ‏استان ستادی به ریاست استاندار مازندران تشکیل شد.

این مسئول با اشاره به فعالیت مجمع خیران گروه محرومیت‌زدایی در کنار بسیج سازندگی استان، خاطرنشان کرد: برای محرومیت‌زدایی در استان از اعتبارات دستگاه های حمایتی و اجرایی نیز استفاده می شود.

‏شریعتی با اعلام اینکه ۵۰ گروه پزشکی استان هم در این رزمایش ۱۰ روزه در گروه‌های مختلف در محلات حاشیه شهرها حضور پیدا کرده و نسبت به خدمات درمانی مشغول می‌شوند، تأکید کرد: هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: از سال ۹۶ تاکنون ۲۵ میلیارد تومان با همکاری مردم گره از مشکلات محرومان گرفته شد و در سال جاری هم بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات در حوزه محرومیت‌زدایی را در نظر گرفتیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران فعالیت آبرسانی در شهرستان‌های بابل، میاندورود، بهشهر و تأمین جهیزیه از دیگر اقدامات بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: در بخش مسکن محرومان امسال بنا داریم که ۷۵۰ واحد مسکونی را احداث کنیم که در این رزمایش بیش از ۹۰ واحد مسکونی احداث شود.

این مسئول از برگزاری نمایشگاه تولیدکنندگان استان در حمایت از کالای ایرانی از سوم تا ۶ مهرماه امسال در ساری خبر داد و افزود: این نمایشگاه با هدف ایجاد بازارهای صادراتی و معرفی برندهای قابل صادرات برپا می شود.

شریعتی خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه را از دیگر خدمات بسیج سازندگی استان عنوان کرد و گفت: تا کنون ۵۳ واحد مسکونی با اعتبار ۵ میلیارد تومان در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =