کد خبر : 111246
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
-

طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس در مازندران اجرا می‌شود

طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس در مازندران اجرا می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، عباس رمدانی در گفت‌وگو ، از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه نوشت‌افزار از نیمه دوم شهریور امسال در سراسر استان خبر داد. وی افزود: در آستانه شروع سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید لوازم‌التحریر، طرح نظارتی نوشت‌افزار با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی از

به گزارش قائم آنلاین، عباس رمدانی در گفت‌وگو ، از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه نوشت‌افزار از نیمه دوم شهریور امسال در سراسر استان خبر داد.

وی افزود: در آستانه شروع سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید لوازم‌التحریر، طرح نظارتی نوشت‌افزار با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی از ۱۵  شهریور ماه به مدت یک ماه در سراسر استان و طبیعتا در بازار مرکز مازندران اجرا خواهد شد.

نائب رئیس اول اتاق اصناف ساری تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی عرضه کنندگان نوشت افزار و لوازم التحریر با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی است.

رمدانی ادامه داد: در این طرح از عرضه کالاهای مورد نیاز دانش‌آموزان اعم از لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک و سایر اقلام بازرسی و نظارت بعمل خواهد آمد.

وی بازرسی و شناسایی مراکز فاقد پروانه تولید و برخورد قانونی با فعالیت واحدهای مذکور، ممانعت از فروش اجباری سایر اقلام نوشت افزار به همراه خریدهای ضروری، جلوگیری از عرضه انواع اقلام نوشت افزار تقلبی و غیراستاندارد وارداتی و برخورد قانونی با کالاها و قاچاق در سطح بازار، رعایت درج قیمت مصرف کننده کالاها و رعایت درصد سود مجاز در مقاطع عمده و خرده فروش، جلوگیری از فروش هرگونه نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی و ضد ارزشی در سطح بازار و نیز اقلام نوشت افزار تقلبی و غیراستاندارد وارداتی و … را از دیگر موارد اجرای طرح نظارت و پایش لوازم التحریر و نوشت افزار در بازار عنوان کرد.

نائب رئیس اول اتاق اصناف ساری در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص اجرا یا عدم برگزاری نمایشگاه پاییزه طی سال‌جاری، گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و رکود واحدهای صنفی طی سال‌جاری، سیاست ما بر عدم اجرای نمایشگاه پاییزه جهت حمایت از واحدهای صنفی است که برای تعدیل قیمت‌ها و رفاه حال مشتریان، فروش فوق‌العاده واحدهای کسبی به جای برگزاری نمایشگاه را در دست پیشنهاد و اجرا داریم.

گفتنی است تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ‌نامه در معرض دید عموم هستند و خریداران نیز در صورت مواجهه با هرگونه تخلف احتمالی اعم از گران فروشی، عدم نصب قیمت، عدم صدور صورتحساب و غیره می‌توانند با سامانه ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان  صنعت، معدن و تجارت مازندران تماس گرفته و شکایات خود را مطرح تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =