کد خبر : 111241
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
-

افزایش ۱۶ درصدی تلفات در حوادث برون‌شهری مازندران

افزایش ۱۶ درصدی تلفات در حوادث برون‌شهری مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علی عباسی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در چهار ماه نخست امسال  ۱۸۳ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد کاهش داشته است. وی افزود: بر اساس آمارها، ۱۳۸ نفر از تلفات تصادفات ۴ ماهه نخست

به گزارش قائم آنلاین، علی عباسی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در چهار ماه نخست امسال  ۱۸۳ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: بر اساس آمارها، ۱۳۸ نفر از تلفات تصادفات ۴ ماهه نخست امسال را مردان و ۴۵ نفر را نیز زنان تشکیل داده‌اند.

آمل در رتبه اول  تلفات جاده‌ای مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خاطرشان کرد: شهرستان‌های دارای بیشترین تلفات حوادث رانندگی به ترتیب، آمل با ۳۰، ساری و میاندرود با ۲۶ و بابل با ۲۴ کشته بودند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین شهرستان‌های رامسر با یک، نکا، فریدونکنار و عباس آباد هر کدام با ۲ کشته، کمترین میزان تلفات را در بین شهرستان‌های استان را داشته‌اند.

عباسی ضمن اشاره به افزایش ۱۶ درصدی تلفات رانندگی در حوادث برون شهری و روستایی، تصریح کرد: از ۱۸۳ کشته تصادفات ۴ ماهه سال‌جاری، ۱۳۶ نفر در حوادث برون شهری و راه روستایی  و ۴۷ نفر در حوادث درون شهری جان خود را ازدست داده‌اند

افزایش ۱۲ درصدی مصدومان تصادفات رانندگی
وی عنوان کرد: ۶ هزار و ۵۹ نفر به علت مصدومیت ناشی از تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۱۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: با توجه به آغاز آخرین ماه تابستان و افزایش میزان تلفات جاده ای در شهریور هر سال، از هموطنان عزیز درخواست می‌شود با حفظ آرامش در رانندگی و رعایت قوانین و مقررات، ضمن تجربه سفری خوش و خاطره انگیز، از بروز حوادث دردناک و از دست رفتن جان عزیزانشان جلوگیری کنند.

ثبت ۸۵۰۰ مورد معاینات نزاع در مراکز پزشکی قانونی مازندران
این مسئول اعلام کرد: طی این بازه زمانی، تعداد هشت هزار و ۵۵۱ مورد معاینات نزاع در مراکز پزشکی قانونی استان به ثبت رسید که این آمار در  مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶٫۴ درصد افزایش یافته است.

عباسی با بیان اینکه از کل مراجعات چهار ماهه امسال، ۵ هزار و ۶۰۲ مورد مرد و ما بقی زن هستند، افزود: همچنین بر این اساس بیشترین آمار مراجعات نزاع در این مدت با دو هزار و ۲۵۲ مورد در تیر ماه ثبت شده است.

 ساری و میاندرود بیشترین مراجعات معاینه نزاع به مراکز پزشکی قانونی
به گفته وی، بر اساس این گزارش شهرستان‌های ساری و میاندرود با هزار و ۹۹۶، بابل با هزار و ۲۳ و آمل با ۸۴۳ مورد بیشترین و شهرستان عباس آباد با ۱۳۱ مورد کمترین مراجعات نزاع را داشته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 13 =