کد خبر : 110950
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
-

گردشگری از پرطرفدارترین صنعت‌ها

گردشگری از پرطرفدارترین صنعت‌ها

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سایت گردشگری لحظه آخر، گردشگران و توریست‌هایی که شدیدا به مسافرت به جای‌جای جهان علاقه‌مند هستند، می‌توانند با گشت‌وگذار در یک سایت گردشگری مقصد مناسب خود را انتخاب کنند و یا با آن بیشتر از آنچه که در تصورشان هست آشنا شوند، بسیاری از مسافران دوست دارند قبل از سفرشان

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سایت گردشگری لحظه آخر، گردشگران و توریست‌هایی که شدیدا به مسافرت به جای‌جای جهان علاقه‌مند هستند، می‌توانند با گشت‌وگذار در یک سایت گردشگری مقصد مناسب خود را انتخاب کنند و یا با آن بیشتر از آنچه که در تصورشان هست آشنا شوند، بسیاری از مسافران دوست دارند قبل از سفرشان با بهترین جاذبه‌های گردشگری و اماکن تفریحی و یا حتی لوکس‌ترین رستوران‌ها و مراکز خرید آن مقصد آشنا شوند تا در سفرشان به مشکل برنخورند، تحقیق در رابطه با هر کدام از این اماکن کمی دشوار بوده و کار را برای مسافران سخت می‌کند.

اما سایت گردشگری لحظه آخر این امکان را به مسافر می‌دهد تا با تمام اطلاعات مهم مقصد خود در قالب راهنماهای گردشگری، اطلاعات مفید و سایر عنوان‌ها آشنا شوند تا سفری آرام و لذت‌بخش را تجربه کنند.

وب‌سایت تور لحظه آخری مجموعه کاملی از تورها و اطلاعات گردشگری تمامی مقاصد توریستی در ایران و جهان است که در زمینه گردشگری فعالیت چشمگیر و قابل توجهی دارد. سایت لحظه آخر یکی از معتبرترین بانک‌های تور مسافرتی و اطلاعات گردشگری بوده و مجموعه‌ای کامل از اطلاعات جاذبه‌های  گردشگری ایران و جهان، هتل‌های شهرهای سراسر جهان، اطلاعات آژانس‌ها و آخرین اخبار گردشگری را در اختیار کاربران و مشتاقان سفر گذاشته است. گردشگران می‌توانند ارزان‌ترین و متفاوت‌ترین تورهای مسافرتی را در سایت لحظه آخر مشاهده کنند و نسبت به سلیقه خودشان سفری آرام و لذت‌بخش داشته باشند، همچنین تورهای لوکس و منحصربه‌فردی وجود دارند که اگر می‌خواهید سفری بی‌نظیر و خاطره‌انگیزی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید این تورها می‌تواند بهترین انتخابتان باشند. سایت لحظه آخر ارائه‌دهنده کامل‌ترین پکیج‌های مسافرتی از معتبرترین آژانس‌های تهران و سایر شهرستان‌ها است.

برخی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ادامه آمده است:

امروزه گردشگرانی که می‌خواهند سفری آرام و لذت‌بخش را تجربه کنند به دنبال مقصدی کم‌هزینه و بی‌دردسر هستند، همچنین اخذ ویزا برای بسیاری از مسافران ناخوشایند است پس در نتیجه به دنبال کشوری می‌باشند که بتوانند بدون ویزا به آن سفر کنند، از این رو گرجستان را می‌توان یکی از بهترین مقاصد گردشگری و توریستی کم‌هزینه دانست که روزبه‌روز در حال پیشرفت صنعت گردشگری خود است.

سالانه تعداد زیادی گردشگر برای دیدن جاذبه‌های گردشگری آن تور گرجستان را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. گرجستان، کوهستانی و پرباران است. بیشتر شهروندان آن مسیحی هستند و ۸۵ درصد آنان از نژاد گرجی هستند و به زبان گرجی صحبت می‌کنند که این زبان خط ویژه خود را دارد که برای مسافران تور گرجستان بسیار جذاب است. گرجستان تاریخ و فرهنگ پربار و کهنی دارد و از نخستین کشورهایی است که مسیحیت را به عنوان دین رسمی کشور برگزید.

تاریخ و فرهنگ گرجستان با ایران مشترکات بسیاری دارد چراکه این کشور مدتها جزئی از ایران بوده و به همین علت است که تور گرجستان در بین ایرانیان با استقبال خوبی مواجه شده است. در دوره صفویه، مادر بیشتر شاهان، گرجی بودند و گرجی‌ها در بسیاری از مناصب کشوری و لشکری حضور داشتند بزرگ‌ترین قوم گرجستان گرجی‌ها هستند که در اقصی‌نقاط این کشور زندگی می‌کنند و قدرت و حکومت یکپارچه در دست آن‌ها است. بعد از خود این کشور، آذربایجانی‌های گرجستان نیز به عنوان بزرگ‌ترین اقلیت قومی گرجستان بر اساس آخرین سرشماری قومی دولت گرجستان به شمار می‌روند.

جمهوری روسیه وسیع‌ترین کشور دنیا است که در منطقه اوراسیا واقع شده است. تور روسیه یکی از تورهای محبوب در جهان محسوب می‌شود که سالیانه تعداد بی‌شماری از گردشگران تور روسیه از جاذبه‌های این کشور بازدید می‌کنند.  پایتخت کشور روسیه شهر مسکو بوده که از شهرهای بسیار محبوب نزد گردشگران تور روسیه است.

مسکو که بزرگ‌ترین شهر اروپا به حساب می‌آید، در قسمت اروپایی کشور واقع شده است  کشور روسیه در آسیای شمالی و اروپای خاوری قرار دارد و با اقیانوس آرام و اقیانوس منجمد شمالی همسایه است. همچنین روسیه با دریای خزر، دریای سیاه و دریای بالتیک مرز آبی مشترک دارد. به طور کلی روسیه در همسایگی چهارده کشور اروپایی و آسیایی می‌باشد. جمعیت روسیه تقریبا ۱۴۵ میلیون نفر است که از این نظر هم روسیه جایگاه نهم را در بین کشورهای جهان به خود اختصاص داده است. اکثر مردم روسیه در بخش اروپایی و در غرب این کشور ساکن هستند، طبق سرشماری‌های انجام گرفته در سال ۲۰۱۰ حدود ۸۰ درصد مردم این کشور روسی هستند.

وسعت کلی این کشور در حدود ۱۷ هزار کیلومتر مربع است که از این حیث در رتبه اول دنیا قرار دارد. این کشور به دلیل قرارگیری در عرض‌های بالای جغرافیایی دارای آب‌وهوای سرد بوده و اکثر مناطق این کشور سرد و خنک است و گردشگران تور روسیه باید توجه داشته کنند که لباس گرم به همراه داشته باشند. سرزمین سیبری یکی از مناطق معروف این کشور است که به دلیل سرمای بیش از اندازه خالی از سکنه بوده و امکان کشاورزی در آن وجود ندارد. روسیه یکی از بهترین کشورهای دنیا است که گردشگران تور روسیه همواره از گشت‌وگذار در آن به وجد می‌آیند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − چهار =