کد خبر : 111085
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
-

هزینه ۲۱۹ میلیارد ریالی ساخت ۴ تصفیه خانه در مازندران

هزینه ۲۱۹ میلیارد ریالی ساخت ۴ تصفیه خانه در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سیدمصطفی موسوی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: تا پایان سال ۹۱ در مجمـوع ۱۰ شهرک و ناحیـه صنعتی استان دارای تصفیه خانه بودند که این تعداد از تصفیه خانه‌ها، ۶ هزار و ۴۳۵ مترمکعب فاضلاب را در شبانه‌روز پالایش می‌کردند. وی افزود: با بهره‌برداری از ۴ تصفیه خانه فاضلاب جديد، به

به گزارش قائم آنلاین، سیدمصطفی موسوی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: تا پایان سال ۹۱ در مجمـوع ۱۰ شهرک و ناحیـه صنعتی استان دارای تصفیه خانه بودند که این تعداد از تصفیه خانه‌ها، ۶ هزار و ۴۳۵ مترمکعب فاضلاب را در شبانه‌روز پالایش می‌کردند.

وی افزود: با بهره‌برداری از ۴ تصفیه خانه فاضلاب جديد، به ظرفیت این تصفیه خانه‌ها بیش از دو هزار و ۳۵۰ مترمکعب در شبانه روز افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به رشد ۳۷ درصدی ظرفیت پالایش فاضلاب صنعتی در تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی استان، خاطرنشان کرد: در مجموع، برای ساخت این تعداد تصفیه خانه‌ها طی تصدی‌گری دولت جدید، ۲۱۹ میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال از محل منابع ملی و داخلی هزینه شده است.

جعفری گفت: سیاست شرکت شهرک‌های صنعتی استان، تمرکز بر افزایش ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب، احداث و تکمیل تصفیه خانه‌های فاضلاب در راستای صیانت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی است.

گفتنی طی سالیان اخیر تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی بشل، جویبار، مدول اول بهشهر و تنکابن در استان مازندران ساخت و به بهره‌بزداری رسید که با توجه به آلودگی‌های زیست محیطی حاصل از واحدهای صنعتی، ساخت این تصفیه خانه‌ها نقش بسزایی در کاهش این آلودگی‌ها دارد؛ اما از سویی دیگر، هزینه بالای چند میلیاردی ساخت هر تصفیه خانه است که نیازمند حمایت‌های مستقیم دولت و همچنین منابع درون استانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =