کد خبر : 111087
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
-

جذب ۹۸ میلیاردی تسهیلات اشتغال روستایی در بخش کشاورزی

جذب ۹۸ میلیاردی تسهیلات اشتغال روستایی در بخش کشاورزی

به گزارش قائم آنلاین،  عزیزالله شهیدی‌فر ظهر امروز در جلسه شورای کشاورزی استان اظهار کرد: به گفته وزیر جهاد کشاورزی “ما مسؤول نه گفتن نیستیم، بلکه برای حل مشکل مردم باید راهکار ارائه کنیم. وی افزود: اگر می‌خواهیم از ظرفیت‌های مغفول و موجود بخش کشاورزی مازندران استفاده بهینه کنیم و حرکت رو به جلو داشته

به گزارش قائم آنلاین،  عزیزالله شهیدی‌فر ظهر امروز در جلسه شورای کشاورزی استان اظهار کرد: به گفته وزیر جهاد کشاورزی “ما مسؤول نه گفتن نیستیم، بلکه برای حل مشکل مردم باید راهکار ارائه کنیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم از ظرفیت‌های مغفول و موجود بخش کشاورزی مازندران استفاده بهینه کنیم و حرکت رو به جلو داشته باشیم؛ باید از توانمندی تشکل‌ها و بخش خصوصی استفاده کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر ارتباط با تشکل‌ها و بخش خصوصی تصریح کرد: اگر اتفاقات مثبتی را در بخش کشاورزی شاهد هستیم، حاصل تعامل با تشکل‌ها و بخش خصوصی است.

این مسؤول به بحث امور زمین در مازندران اشاره و عنوان کرد: تا زمانی‌که متولی بخش زمین هستیم موظف به حفظ و امانت‌داری آن هستیم؛ چراکه برای دستیابی به تولید باید زمین را حفظ کنیم.

شهیدی‌فر درباره کشت محصولات پاییزه با محوریت کلزا بیان کرد: باید سطوح ۳۰ هزار هکتاری ابلاغی را تحقق ببخشیم و در این راستا زمین‌هایی داریم که استعداد کشت کلزا را دارند، اما بلاکشت مانده است و این اراضی باید شناسایی شوند و به کشت کلزا اختصاص یابند.

وی یادآور شد: با توجه به سهمیه ابلاغی ۷۵ میلیارد تومانی تسهیلات اشتغال روستایی به بخش کشاورزی مازندران، تاکنون حدود ۹۸ میلیارد تومان از این تسهیلات در استان جذب شد که رتبه نخست را در کشور و استان به خود اختصاص دادیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در پایان با تاکید بر اصل بهره‌وری مصرف آب در کشت پاییزه خواستار توسعه بهره‌گیری از سامانه‌های نوین آبیاری در مزارع و باغ‌های استان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =