کد خبر : 111091
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
-

تکمیل قدیمی‌ترین پروژه‌ راهسازی کشور تا سال آینده

تکمیل قدیمی‌ترین پروژه‌ راهسازی کشور تا سال آینده

به گزارش قائم آنلاین، پروژه بهسازی محور ساری به تاکام شاید یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌های راهسازی کشور به لحاظ بعد مسافت تلقی شود، بازسازی و بهسازی محوری که از زمان شروع تاکنون حدود ۱۶ سال زمان برد و پس از مدت ۱۶ سال تنها هشت کیلومتر از مسیر هم به بهره‌برداری نرسیده است. برای لمس

به گزارش قائم آنلاین، پروژه بهسازی محور ساری به تاکام شاید یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌های راهسازی کشور به لحاظ بعد مسافت تلقی شود، بازسازی و بهسازی محوری که از زمان شروع تاکنون حدود ۱۶ سال زمان برد و پس از مدت ۱۶ سال تنها هشت کیلومتر از مسیر هم به بهره‌برداری نرسیده است.

برای لمس مشکلات پروژه راه ساری تاکام کافی است که عصر روز جمعه و یا ایام تعطیلات از این مسیر گذر کنید.

توقف چهار ساعته در مسیر هم گاهی در رسانه‌ها منتشر شده و مدت زمان پنج ساعت برای گذر از این مسیر هم ثبت و درج شده است.

بازدیدهای زیادی از این محور توسط وزیر، معاون وزیر و اعضای کمیسیون عمران مجلس انجام شده اما ظاهرا مرغ یک پا دارد و همیشه لنگ اعتبارات بوده است.

قول‌های زیادی در ارتباط با اتمام این پروژه داده شده است، اما وقتی به مرحله عمل و تحقق وعده‌ها نزدیک می‌رسد، کف‌گیر اعتبارات به ته دیگ می‌خورد.

این موضوع را به این جهت اعلام کردیم که در تاریخ ۲۶ مهرماه سال گذشته بخشدار سابق منطقه کلیجان رستاق اعلام کرد که فاز نخست محور ساری تاکام تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، از دو ماه اعلام شده تاکنون حدود یک سال گذشته است اما حتی فاز اول این پروژه به اتمام نرسیده است.

هنوز فاز اول این پروژه به بهره‌برداری نرسیده است که معاون عمرانی استاندار مازندران از تعیین تکلیف پروژه ساری تاکام طی یک سال آینده خبر داد.

موضوعی که زمینه خرسندی بسیاری از مردم به ویژه مردم چهاردانگه و دودانگه را به همراه دارد اما با توجه به خلف وعده‌های زیادی که در ارتباط با این محور انجام شده ما هم در این رسانه نیمه پر لیوان را می‌بینیم و یک سال دیگر چشم انتظار این وعده می‌نشینم و امید داریم که از همین رسانه خبر خوش تکمیل این پروژه را به اطلاع مردم برسانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =