کد خبر : 110842
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
-

نجات ۲۵۶ نفر از غرق شدن در سواحل مازندران طی ۵ روز

نجات ۲۵۶ نفر از غرق شدن در سواحل مازندران طی ۵ روز

به گزارش قائم آنلاین، نقی کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه طرح دریا از اول خرداد در مازندران آغاز شد و تا پایان شهریور ادامه دارد ، اظهار کرد: از ۵ شهریور امسال تا کنون ۲۵۶ نفر از خطر مرگ پس از غرق شدن نجات یافتند. وی افزود: در این مدت ۳

به گزارش قائم آنلاین، نقی کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه طرح دریا از اول خرداد در مازندران آغاز شد و تا پایان شهریور ادامه دارد ، اظهار کرد: از ۵ شهریور امسال تا کنون ۲۵۶ نفر از خطر مرگ پس از غرق شدن نجات یافتند.

وی افزود: در این مدت ۳ نفر در دریا‌های عباس آباد و بابلسر به دلیل توجه نکردن به هشدار‌های ناجیان غریق و شنا در منطقه ممنوعه غرق شدند و جان باختند.

کریمیان گفت: ۹ تصادم دریایی شامل برخورد قایق موتوری و جت اسکی به شناگران از اول خرداد امسال تاکنون در دریای مازندران گزارش شد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران افزود: تصادم دریایی در دریای بابلسر، چالوس، رامسر و محمودآباد منجر به مرگ ۶ نفر شد.

وی گفت: بیشترین غرقی‌ها در شهر‌های بابلسر، نوشهر، عباس آباد، محمودآباد و رامسر گزارش شده است.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: اکنون ۹۳۰ ناجی غریق، ۱۰۰ جت اسکی و ۱۵۰ قایق و ۴۰۰ ناجی غریق در محدوده طرح سالم سازی دریا برای امدادرسانی در سواحل مازندران مستقر هستند.

وی به مسافران و گردشگران توصیه کرد: از شنا در شب و خارج از محدوده طرح دریا خودداری کنند و خانواده‌ها در هنگام غرق یکی از بستگان خود در دریا اقدام به نجات گروهی نکنند و از قایقرانان، جت‌رانان و عوامل امدادی مستقر در سواحل استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − هشت =