کد خبر : 110850
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
-

مجهز شدن آمل به بروزترین سیستم ارتباط سیار کشور

مجهز شدن آمل به بروزترین سیستم ارتباط سیار کشور

به گزارش قائم آنلاین، حمیدرضا سلطانی صبح امروز در حاشیه احداث دکل bts همراه اول در روستای شامحله آمل در گفت‌و گو با خبرنگاران با بیان اینکه سایت‌هایی که در آمل افتتاح می‌شوند از بروزترین خدمات حال حاضر سیستم ارتباط سیار کشور به شمار می‌روند، اظهار کرد: این سایت‌ها قابلیت ارائه خدمات دیتایی در باند

به گزارش قائم آنلاین، حمیدرضا سلطانی صبح امروز در حاشیه احداث دکل bts همراه اول در روستای شامحله آمل در گفت‌و گو با خبرنگاران با بیان اینکه سایت‌هایی که در آمل افتتاح می‌شوند از بروزترین خدمات حال حاضر سیستم ارتباط سیار کشور به شمار می‌روند، اظهار کرد: این سایت‌ها قابلیت ارائه خدمات دیتایی در باند ۴٫۵ G و در آینده نزدیک در باند ۵G را دارد.

وی با اشاره به اینکه هزینه سایت شادمحل یک میلیاردتومان است، گفت: این هزینه با دلار سه هزار و ۲۰۰ تومان است که با تغییرات نرخ، ارزش این پروژه تا ۴ میلیارد تومان هم می‌رسد.

رئیس اداره مخابرات آمل با بیان اینکه از دهه فجر سال ۹۶ تا هفته دولت سال ۹۷ حدود ۱۳ پروژه در حوزه مخابرات افتتاح شد، عنوان کرد: مجموعا در هفته دولت حدود ۶۷ میلیارد ریال پروژه شرکت مخابرات ایران در شهرستان آمل مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه از ۶۷ میلیارد ریال، سه میلیارد تومان برای بروزرسانی بستر مخابرات در بخش لاریجان افتتاح می‌شود، افزود: ۳۷ میلیارد ریال دیگر در آمل هزینه شده است.

سلطانی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۷ سایت bts به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در آمل افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، تاکیدکرد: در احداث سایت‌های مخابرات امکان تقویت شبکه برق منطقه مدنظر نیز وجود دارد.

وی در پایان با بیان اینکه تا پایان سال ۹۷ کل شهر آمل به بروزترین سایت‌های ۴٫۵ G کشور مجهز می‌شود، گفت: برد سایت‌های bts افتتاح شده در مناطق شهری هزار متر دایره‌ای است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 9 =