کد خبر : 110846
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
-

فعالیت ۱۱۰ مرکز قرآنی در آمل

فعالیت ۱۱۰ مرکز قرآنی در آمل

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی صبح امروز در آیین افتتاح خانه قرآن شهری محراب با بیان اینکه طبق اصل ۴ قانون اساسی بخش اعظمی از امور ادارات باید به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: تبلیغات اسلامی براساس چشم انداز ۲۰ ساله نظام فعالیت‌های فرهنگی قرآنی خود را به بخش خصوصی واگذار کرد. وی

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی صبح امروز در آیین افتتاح خانه قرآن شهری محراب با بیان اینکه طبق اصل ۴ قانون اساسی بخش اعظمی از امور ادارات باید به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: تبلیغات اسلامی براساس چشم انداز ۲۰ ساله نظام فعالیت‌های فرهنگی قرآنی خود را به بخش خصوصی واگذار کرد.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی هییت‌های مختلف و خانه‌های قرآن شهری و روستایی در اهم امور قرار دارد، اظهار کرد: موسسات قرآنی در کشور پیچیدگی‌های خاص خود را دارد اما برای اخذ مجوز خانه‌های قرآن شهری و روستایی می‌توان از شهر و روستا مجوز گرفت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به فعالیت ۱۵ موسسه قرآنی در آمل، تصریح کرد: ۴۰ خانه قراآن شهری در آمل و ۵۲ خانه قرآن روستایی در روستاها و در مجموع ۱۱۰ مرکز قرآنی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

این مسئول به فعالیت و اشتغال‌زایی برای ۳۴۰ مربی در ۱۱۰ مرکز قرآنی آمل اشاره کرد و افزود: ۹۸ درصد این اشتغال‌زایی در حوزه بانوان است.

رمضانی با بیان اینکه یک هزار و ۴۰۰ دانشآموز پیش دبستانی در موسسات قرآنی حضور داشتند، گفت: ۶۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف در این موسسات اجرا می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه مربیان و داوران کشوری قرآن در آمل حضور دارند و باید برنامه‌های قرانی در آمل حمایت شوند، خاطرنشان کرد: سیاست سازمان تبلیغات اسلامی این است که قرآن را به خانه‌ها ببرد و خانواده‌ها را درگیر مسائل و بحث‌های قرآنی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 20 =