کد خبر : 110765
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۵۵
-

ترافیک پرحجم در هراز و فیروزکوه

ترافیک پرحجم در هراز و فیروزکوه

به گزارش قائم آنلاین، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو  در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع، و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: با توجه به تعطیلات روزهای گذشته بار برگشت مسافرت از شهرهای شمالی از صبح امروز آغاز شده است. وی گفت: به همین

به گزارش قائم آنلاین، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو  در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع، و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: با توجه به تعطیلات روزهای گذشته بار برگشت مسافرت از شهرهای شمالی از صبح امروز آغاز شده است.

وی گفت: به همین دلیل تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و روان در جریان است و گره ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

محبی در خصوص یک‌طرفه شدن محور هراز، بیان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ امروز در این محور اعمال شده و این ممنوعیت تا ساعت ۲ بامداد فردا تردد از رودهن به سمت آمل است و در صورت ادامه ورود خوروها به این محور احتمال افزایش این محدودیت اعمال می‌شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز پرحجم است و به مرور خودروها از در این محور عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان در جریان است، اظهار کرد: خوشبختانه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده اما متاسفانه در تعطیلات مسافران مدیریت زمان سفر را رعایت نمی‌کنند و در یک زمان خاص اقدام به آغاز و یا پایان سفر می‌کنند.

محبی ادامه داد: مسافران مدیریت زمان سفر را در اولویت سفر خود قرار داده و از تردد و ورود در ساعات پیک ترافیک از محورهای پرتردد خودداری کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اذعان داشت: پرسنل پلیس راه ویژه شرق استان تهران با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حضور دارند و با تخلفاتی مانند سرعت، سبقت غیرمجاز و تخطی از مقررات راهنمایی و رانندگی برخورد قانونی خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =