کد خبر : 110677
تاریخ انتشار : جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
-

دستگیری محتکر ۲ میلیاردی برنج و شکر در تنکابن

دستگیری محتکر ۲ میلیاردی برنج و شکر در تنکابن

به گزارش قائم آنلاین، رامین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: در اجرای طرح مقابله با احتکار کالاها و مواد غذایی ، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر برنج و شکر در این شهرستان شدند. فرمانده انتظامی تنکابن تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی های

به گزارش قائم آنلاین، رامین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: در اجرای طرح مقابله با احتکار کالاها و مواد غذایی ، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر برنج و شکر در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی تنکابن تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی های قضایی، با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار نگهداری مواد غذایی متعلق به متهم ۲۴ تن برنج خارجی و ۲۳ تن شکر احتکار شده کشف کردند.

شمس ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار کرد: متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به این که منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های مردم از اهداف محتکران کالاهاست، از شهروندان خواست: در صورت شناسایی محتکران کالاها و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقصادی کشور مراتب را به مراکز قضایی و انتظامی و یا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 15 =