کد خبر : 110420
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۲۵
-

۵۵۰ نقطه تهران میزبان لبخند کودکان

۵۵۰ نقطه تهران میزبان لبخند کودکان

به گزارش قائم آنلاین، علی اکبر مداحی مدیرعامل هیأت رزمندگان اسلام درباره طرح کاروان شادی عید غدیر در گفت‌وگو گفت: طی این طرح روحانیون و مداحان در قالب کاروانی به روستاهای استان و مناطق اطراف تهران سفر می‌­کنند و برنامه‌­ی شاد و آموزنده در راستای عید غدیر برگزار خواهند کرد. مسؤول هیأت رزمندگان اسلام عنوان

به گزارش قائم آنلاین، علی اکبر مداحی مدیرعامل هیأت رزمندگان اسلام درباره طرح کاروان شادی عید غدیر در گفت‌وگو گفت: طی این طرح روحانیون و مداحان در قالب کاروانی به روستاهای استان و مناطق اطراف تهران سفر می‌­کنند و برنامه‌­ی شاد و آموزنده در راستای عید غدیر برگزار خواهند کرد.

مسؤول هیأت رزمندگان اسلام عنوان کرد: پنجاه محل در روستاها و نقاط محروم استان تهران داریم که این کاروان شادی با حضور روحانیون آشنا به مباحث فرهنگی و کودک و مداحان اهل بیت در آن شرکت ‌می‌کنند. این کاروان قرار است فلسفه­ و اتفاقات غدیر را به زبان کودک و عامه‌­پسند به کودکان، نوجوانان و عموم مردم در زمان کوتاه منتقل کند. علاوه بر این روحانی‌­های کاروان پاسخگوی سوالات و ابهامات در حوزه غدیر برای افرادی که در این برنامه شرکت داشته‌­اند، با ایجاد حلقه‌­های صمیمی، خواهند بود.

وی گفت: تعداد کاروان‌­های مناطق مختلف تهران از قرار ۴کاروان در شهر قدس،۷ کاروان در قرچک، ۴ کاروان در پیشوا، ۵کاروان در رباط کریم، ۶ کاروان در ناحیه ری، ۴ کاروان در پردیس، ۶ کاروان در اسلامشهر، ۷ کاروان در شهریار، ۲ کاروان در باقرشهر، ۳ کاروان در پاکدشت، ۲ کاروان در ملارد و دو کاروان در ورامین می‌­باشد.

محمد حسین هنرمند با اشاره به اینکه در این مراسم برنامه‌­ی اهدای هدیه برنامه‌­ریزی شده است، افزود: اهدای هدیه موجب می‌­شود این واقعه در خاطر کودکان و نوجوانان بماند و باعث ایجاد شادی در بین آن­‌ها شود. در تهیه هدایا از تولیدات داخلی استفاده شده است.

مسؤول روابط عمومی هیأت رزمندگان اسلام اظهار کرد: این طرح قرار است در میادین، پارک­‌ها و مناطق پر جمعیت استان تهران نیز برگزار شود تا به نوعی باعث اطلاع‌­رسانی و ایجاد انگیزه در میان مردم شود.

جهان تیغ مسؤول اعزام‌های روستایی طرح غدیر در پاسخ به هدف برگزاری این برنامه گفت: متأسفانه چهل سال است که جای چنین برنامه‌­هایی در حوزه غدیر و آشنا کردن کودکان و نوجوانان در این­‌باره خالی است.

وی با تشکر از هیئت رزمندگان برای اجرای این برنامه، افزود: امسال اولین‌بار است که به همت هیئت رزمندگان، اهداف و تفکر غدیر برای کودکان و نوجوانان با زبان کودک و هنر شرح داده می‌­شود. امیدواریم این حرکت سال‌­های آتی هم ادامه داشته باشد.

به گفته‌ مسؤول اعزام‌های روستایی  این برنامه، این طرح با مشارکت بنیاد غدیر، آستان قدس رضوی و معاونت فرهنگی ناجا و با حضور ۱۱۰ مداح و ۱۱۰ روحانی آموزش دیده، به مرحله اجرا رسیده است.

انتهای پیام/الف

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =