کد خبر : 110549
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
-

ماشین لباسشویی های نسل جدید چه امکانات بیشتری دارند؟

ماشین لباسشویی های نسل جدید چه امکانات بیشتری دارند؟

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل، در این مطلب از فروشگاه اینترنتی زنبیل، شما را با کاربردی ترین و جدید ترین امکانات ماشین لباس شویی های امروزی آشنا می کنیم تا انتخابی حساب شده تر انجام دهید. این ویژگی ها به دو دسته کلی و جزئی تقسیم بندی شده

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل، در این مطلب از فروشگاه اینترنتی زنبیل، شما را با کاربردی ترین و جدید ترین امکانات ماشین لباس شویی های امروزی آشنا می کنیم تا انتخابی حساب شده تر انجام دهید.

این ویژگی ها به دو دسته کلی و جزئی تقسیم بندی شده است.

ویژگی های کلی:

هر چه محصولی که خریداری می کنید، گزینه یا Option بیش تری داشته باشد، برای آن باید هزینه بالاتری پرداخت کنید. پس بر اساس نیازمندی های خود، خرید کنید نه بیش تر.

۱. موتور های تسمه ای و موتور های غیر تسمه ای

امروزه ماشین های لباسشویی بر اساس نوع موتور، به دو دسته تسمه ای و بدون تسمه تقسیم می شوند. معمولا ماشین لباسشویی های تسمه ای، نسبت به مدل های بدون تسمه قیمت بالاتری دارند. در این مدل ها بر خلاف مدل های تسمه ای که موتور در بالا قرار داشته و با کمک تسمه محفظه را به چرخش در می آورد، موتور در پشت دستگاه بوده و بدون واسطه این کار را انجام می دهد.

از مزایای ماشین‌های لباسشویی بدون تسمه یا Direct Drive  می توان به ارتعاش کم تر و در نتیجه بی صدا بودن دستگاه اشاره کرد. در مدل های تسمه‌ای یا  Belt Drive، معمولا تسمه بعد از مدتی دچار افزایش سایز شده و لرزش دستگاه زیاد می شود. تسمه پس از مدتی افزایش سایز می‌دهد و در نتیجه سروصدا و لرزش‌های دستگاه بسیار زیاد می شود.

۲٫ Energy Star

یکی از مزایای دستگاه هایی که دارای نشان Energy Star هستند مصرف بهینه انرژی آن ها است. به عنوان مثال، مدل هایی که دارای حسگر رطوبت هستند، مصرف انرژی پایین تری دارند، به این صورت که در این مدل ها، متوقف شدن عملکرد خشک کن، به خشک شدن لباس بستگی داشته و ضرورتی به تمام شدن زمان از پیش تعیین شده نیست.

۳.کنترل دمای آب

بعضی از مدل های ماشین لباس شویی به سیستمی مجهز هستند که به کمک آن دمای آب را کنترل می کنند. مثلا در زمستان که آب بسیار سرد به دستگاه وارد می شود، این سیستم به متعادل شدن دمای آب ورودی کمک می کند. اگرچه آب گرم باعث تمیز شدن لباس های سفید می شود، اما باید دقت شود که بسیاری از لباس‌های رنگی در آب خیلی گرم رنگ می‌دهند. پس باید به اطلاعات مربوط به شست و شوی لباس ها دقت شود.

قابلیت های جزیی:

۱.شست و ‌شوی دستی

با این امکان می توان لباس های حساس مانند لباس های زیر را با حالتی مشابه دست شست و علاوه بر حفظ سلامت لباس، می توان آن ها را با آویختن زیر آفتاب خشک کرد.

۲.شستشوی سریع

این امکان برای مواقعی که از نظر زمانی با محدودیت مواجه هستید، مناسب است. با فعال کردن این گزینه شستشو و خشک کردن لباس بسیار سریع تر از حالت عادی انجام می شود. البته اگر میزان لباس زیاد باشد، زمان شست و شو هم افزایش می یابد.

۳.تشخیص سطح آب

این امکان در کاهش مصرف آب بسیار موثر است. برخی مدل‌ها دارای سنسور هایی هستند که بر اساس میزان پر بودن مخزن، سطح آب را تنظیم می‌کنند. اگر لباسشویی شما به این امکان مجهز است، بهتر است هر چند مدت سطح سنسور را با پارچه پاک کنید تا به عملکرد آن ها کمک کند.

گارانتی

ماشین لباسشویی به دلیل کار توامان با آب و برق، به نگهداری دقیقی نیاز دارد. اگرچه که حتی با مراقبت منظم، باز هم امکان ایراد در دستگاه وجود خواهد داشت. بنابراین، معقولانه ترین کار ممکن، تهیه محصولی با گارانتی معتبر می باشد. بعلاوه هر چه مدت زمان گارانتی بیشتر باشد، اطمینان خاطر بیشتری خواهید داشت. به این نکته توجه داشته باشید برخی از برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی شرایط گارانتی جداگانه‌ای برای موتور ماشین لباسشویی در نظر می گیرند که عموما زمان بسیار بیشتری نسبت به مدت زمان گارانتی خود دستگاه است. برای اطلاع از انواع قیمت ماشین لباسشویی مشاهده نظر خریداران به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید و به روز ترین مدل های برند ها از جمله ماشین لباسشویی سامسونگ و ماشین لباسشویی ال جی را ، با تضمین بهترین قیمت و گارانتی اصلی، درب منزل تحویل بگیرید.

زنبیل به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی کشور، خدمتی با نام چتر حمایتی، را جهت صرفه جویی در وقت شما در اختیارتان قرار می دهد تا تجربه ای بی نظیر از خرید اینترنتی را به شما هدیه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + نوزده =