کد خبر : 110551
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
-

صنعت گردشگری؛ یکی از عوامل توسعه و پیشرفت

صنعت گردشگری؛ یکی از عوامل توسعه و پیشرفت

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سایت گردشگری لحظه آخر، گردشگران و توریست‌هایی که به مسافرت به جای‌جای جهان علاقه‌مند هستند، می‌توانند با گشت‌وگذار در یک سایت گردشگری مقصد مناسب خود را انتخاب کنند و یا با آن بیشتر از آنچه که در تصورشان هست، آشنا شوند. بسیاری از مسافران دوست دارند قبل از سفرشان با

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سایت گردشگری لحظه آخر، گردشگران و توریست‌هایی که به مسافرت به جای‌جای جهان علاقه‌مند هستند، می‌توانند با گشت‌وگذار در یک سایت گردشگری مقصد مناسب خود را انتخاب کنند و یا با آن بیشتر از آنچه که در تصورشان هست، آشنا شوند.

بسیاری از مسافران دوست دارند قبل از سفرشان با بهترین جاذبه‌های گردشگری و اماکن تفریحی و یا حتی لوکس‌ترین رستوران‌ها و مراکز خرید آن مقصد آشنا شوند تا در سفرشان به مشکل برنخورند، تحقیق در رابطه با هر کدام از این اماکن کمی دشوار بوده و کار را برای مسافران سخت می‌کند، اما سایت گردشگری لحظه آخر این امکان را به مسافر می‌دهد تا با تمام اطلاعات مهم مقصد خود در قالب راهنماهای گردشگری، اطلاعات مفید و سایر عنوان‌ها آشنا شوند تا سفری آرام و لذت‌بخش را تجربه کنند.

سایت لحظه آخر اعلام کرد: وب‌سایت تور لحظه آخری مجموعه کاملی از تورها و اطلاعات گردشگری تمامی مقاصد توریستی در ایران و جهان است که در زمینه گردشگری فعالیت چشمگیر و قابل توجهی دارد. سایت لحظه آخر یکی از معتبرترین بانک‌های تور مسافرتی و اطلاعات گردشگری بوده و مجموعه‌ای کامل از اطلاعات جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان، هتل‌های شهرهای سراسر جهان، اطلاعات آژانس‌ها و آخرین اخبار گردشگری را در اختیار کاربران و مشتاقان سفر گذاشته است.

گردشگران می‌توانند ارزان‌ترین و متفاوت‌ترین تورهای مسافرتی را در سایت لحظه آخر مشاهده کنند و نسبت به سلیقه خودشان سفری آرام و لذت‌بخش داشته باشند، همچنین تورهای لوکس و منحصربه‌فردی وجود دارند که اگر می‌خواهید سفری بی‌نظیر و خاطره‌انگیزی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید، این تورها می‌تواند بهترین انتخابتان باشند.

سایت لحظه آخر ارائه‌دهنده کامل‌ترین پکیج‌های مسافرتی از معتبرترین آژانس‌های تهران و سایر شهرستان‌ها است. در ادامه می‌توان به برخی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری اشاره کرد.

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور همسایه، ترکیه است که از نظر اقتصادی قطب بزرگی در این کشور به حساب می‌آید. این شهر در سال ۲۰۱۰ به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا انتخاب شده است. تور استانبول یکی از پرمخاطب‌ترین تورها در کشور است و سومین رتبه گردشگری را نیز از لحاظ تعداد گردشگران به خود اختصاص داده است.

این شهر برای مسافران تور استانبول دارای دو بافت معماری است، زیرا نیمی از آن در قاره آسیا و نیم دیگر آن در قاره اروپا قرار دارد، همانطور که معلوم است بافت قسمت آسیایی آن بافت کهن و قدیمی بوده و بافت شهری قسمت اروپایی آن بسیار جدیدتر و به‌روزتر است. دلیل استفاده از تور استانبول و یا تور ترکیه در کشور ما اکثرا خرید و واردات پوشاک به کشور بوده، زیرا یکی از صنعت‌های مهم در این شهر تولید پوشاک است.

شهر استانبول نیز همانند تمامی شهرهای دیگر دارای هتل‌های ۳ ستاره تا ۵ ستاره است، به عنوان یک مرجع گردشگری به شما پیشنهاد می‌شود از هتل‌های ۴ ستاره و بالاتر این شهر برای سفر استفاده کنید زیرا اکثر هتل‌های ارزان استانبول دارای کیفیت خوب و مطلوبی نبوده و مناسب خانواده‌های ایرانی نیستند.

جزیره کیش امروزه با پیشرفت‌های چشمگیری و تاثیرگذاری که با فکر و درایت مسئولان صورت گرفته تا به امروز به عنوان موفق‌ترین شهر توریستی ایران از نظر جذب توریست داخلی و خارجی محسوب می‌شود. افراد سرشناس و ثروتمند نیز با ساخت هتل‌های لوکس و مراکز خرید نقش مهمی در آبادسازی این جزیره تقریبا نوظهور داشته‌اند تا سبب شوند سالانه گردشگران زیادی با تور کیش سفر کنند.

کیش که با بیش از ۵۰ نوع تفریحات گوناگون و جذاب محل مناسبی برای سفر با خانواده و همچنین با دوستان است. از زمان‌های خیلی قدیم این جزیره کوچک بسیار مهم و بااهمیت بوده به طور مثال در زمان هخامنشیان بازرگانان بسیاری برای صید ماهی و مروارید همیشه به آنجا رفت‌وآمد داشتند. از شهر زیبای کیش چیزی جز خرابه باقی نمانده است ولی همین خرابه نشانگر قدمت اصیل و کهن این جزیره افسانه‌ای است.

جزیره نیلگون کیش یک تکه خشکی کوچک در میان آب‌های گرم و شور خلیج همیشه فارس است. درباره کیش فشار بخار آب جزیره در بیشتر ایام سال عموما آن‌قدر بالا است که رطوبت نسبی ۵۵– ۶۵ درصدی را به گونه‌ای ایجاد کرده که در هنگام ظهر شرجی و رطوبت هوا به صورت قطرات شبنم ظاهر می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 7 =