کد خبر : 110388
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
-

بهره‌مندی ۷ هزار و ۴۰۰ خانوار از پروژه‌های هفته دولت در آمل

بهره‌مندی ۷ هزار و ۴۰۰ خانوار از پروژه‌های هفته دولت در آمل

به گزارش قائم آنلاین، سیدجعفر رسولی سه‌شنبه‌شب در افتتاح نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک‌ساله شهرداری امام‌زاده عبدالله(ع) با بیان اینکه ۱۵۲ پروژه شهرستان آمل با اعتبار ۸۱۶ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: مدیران عملکرد دولت را در هفته دولت برای مردم بازگو کنند تا نقشه‌های دشمن خنثی شود. وی با اشاره به

به گزارش قائم آنلاین، سیدجعفر رسولی سه‌شنبه‌شب در افتتاح نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک‌ساله شهرداری امام‌زاده عبدالله(ع) با بیان اینکه ۱۵۲ پروژه شهرستان آمل با اعتبار ۸۱۶ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: مدیران عملکرد دولت را در هفته دولت برای مردم بازگو کنند تا نقشه‌های دشمن خنثی شود.

وی با اشاره به اینکه اداره برق شهرستان آمل با ۶۸ پروژه بیشترین پروژه را در هفته دولت با اعتبار ۳۷۶ میلیارد ریال دارد، اظهار کرد: اجرای طرح هادی در ۲۳ روستا با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال، بهسازی و راه سازی ۲۵ میلیارد ریال، ۶ پروژه تجهیزات روستایی با اعتبار ۸ میلیارد ریال، ۹ پروژه چاه کشاورزی ۱۹٫۵ میلیارد ریال، ۲ پروژه امداد و نجات، تاسیس ۵ پارک با اعتباری به ارزش ۱۹۷ میلیارد ریال از جمله اهم پروژه‌های هفته دولت است.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه امام‌زاده عبدالله سرشار از منابع خدادادی و ظرفیت‌های منحصربه فرد است، افزود: تمامی پروژه‌های شهری آمل در دست اقدام و پیگیری است.

این مسول با اشاره به اینکه پیمانکاران در محور هراز به صورت شبانه‌روزی فعال هستند، تاکیدکرد: پروژه فاضلاب شهری آمل از اولویت‌های مهم شهر به شمار می‌رود که دارای اهمیت بسیاری است.

رسولی با بیان اینکه بخش اعظمی از دیگر پروژه‌ها در دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: از مجموع پروژه‌هایی که در هفته دولت افتتاح می‌شود ۷هزار و ۴۰۰ خانوار در ۲۲۳ روستا و شهر از این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

*افتتاح بخش ccu و درمانگاه تخصصی قلب بیمارستان امام خمینی(ره) آمل

در هفته دولت، مراسم افتتاح چندین بخش جدید در بیمارستان امام خمینی (ره) آمل با حضور فرماندار ویژه آمل و روسای دیگر ادارات برگزار شد.

فرماندار ویژه آمل در این جلسه با بیان اینکه مردم منتظر افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) بودند، گفت: وجود خدمات این بیمارستان برای مردم نیاز بود.

جعفر رسولی با اشاره به شرایط بد اقتصادی دولت در چند سال اخیر اظهار کرد: با مساعدت و نگاه ویژه دولت و پیگیری‌های صورت گرفته توسط نماینده مردم آمل و لاریجان این بیمارستان احداث شد.

وی با بیان اینکه اورژانس هوایی برای آمل یک ظرفیت و پتانسیل بزرگ است، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر معذوریت‌هایی در قسمت بودجه وجود داشت اما هر سال این بیمارستان مجهزتر می‌شود.

همچنین رییس بیمارستان امام خمینی (ره) در این مراسم با اشاره به اینکه آنژيوگرافی از دیگر موضوعات مهمی است که باید پیگیری تا در بیمارستان احداث شود، عنوان کرد: این بیمارستان با تکمیل تمامی بخش‌ها بیش از ۲۰۰ تخت دارد.

وی با اشاره به اینکه در سومین روز هفته دولت ۱۲ تخت بخش CCU افتتاح شد، گفت: جایگاه درمانی آمل برای شهرهای اطراف نیز مهم و ۶ روز هفته پزشک قلب در این بیمارستان حاضر است.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) با بیان اینکه پدهوایی برای فرود هلیکوپتر نیاز بود که امروز افتتاح شد، افزود: مسیر دسترسی به بیمارستان امام خمینی دارای مشکلاتی است که نیازمند توجه ویژه مسولان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + بیست =