کد خبر : 109983
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۲۵
-

فرماندار جویبار: رایزنی کردیم اما تجمیع انجام شد

فرماندار جویبار: رایزنی کردیم اما تجمیع انجام شد

به گزارش قائم آنلاین،  در شهرستان جویبار خبرهایی بین مردم مبنی بر انتقال اداره راه و شهرسازی این شهر به قائم‌شهر دهان‌به‌دهان می‌چرخید و عده‌ای نیز با انتشار نامه‌ای به استاندار مازندران ضمن ابراز نارضایتی از این سیاست خواستار لغو این انتقال شدند. در این رابطه رجبعلی وهابی فرماندار جویبار طی گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ

به گزارش قائم آنلاین،  در شهرستان جویبار خبرهایی بین مردم مبنی بر انتقال اداره راه و شهرسازی این شهر به قائم‌شهر دهان‌به‌دهان می‌چرخید و عده‌ای نیز با انتشار نامه‌ای به استاندار مازندران ضمن ابراز نارضایتی از این سیاست خواستار لغو این انتقال شدند.

در این رابطه رجبعلی وهابی فرماندار جویبار طی گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به انتقال اداره راه و شهرسازی از این شهرستان گفت: تجمیع ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها قانونی است که از مدت‌ها در حال اجرا است و در مورد این اداره در شهرستان جویبار نیز رایزنی‌های فراوانی انجام دادیم تا این اتفاق رقم نخورد ولی انجام شد.

وی افزود: اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های جویبار، سیمرغ و قائم‌شهر باهم تجمیع شدند و تصمیم نیز بر این شد که مرکز آن نیز در شهر قائم‌شهر باشد.

فرماندار جویبار خاطرنشان کرد: این سیاست در کل استان مازندران اجراشده به‌طوری‌که از ۲۲ اداره راه و شهرسازی در شهرستان‌ها در استان به هشت اداره کاهش‌یافته است.

وهابی به یکی از دلایل این سیاست اشاره و عنوان کرد: با تشکیل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که اجرای و انجام عملیاتی پروژه‌ها را بر عهده دارد و به این دلیل حجم کاری اداره راه و شهرسازی در شهرستان‌ها کمتر شده و بیشتر بر پیگیری و نظارت برساخت و سازها، پروژه‌های کلان، راه‌های روستایی و انتقال مطالبات مردمی در این حوزه متمرکز است ازاین‌رو ادارات شهرستان‌های نزدیک را با یکدیگر تجمیع کردند.

وی بیان کرد: بیشتر کار مردم با اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است و این اداره در شهرستان جویبار حضور دارد و مردم نگران پیگیری کارهای خود نباشند.

اکنون دفتر نمایندگی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در شهرستان جویبار فعالیت می‌کند و تاکنون به‌صورت اداره مستقل در این شهرستان درنیامده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + نه =