کد خبر : 109981
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۲۰
-

سلیمی: برای این مدال جنگیده بودم

سلیمی: برای این مدال جنگیده بودم

به گزارش قائم آنلاین، بهداد سلیمی بعد از کسب مدال طلای وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی کردم. خیلی وقت بود که به این موضوع فکر می‌کردم؛ باید جا را برای جوانترها باز می کردم. دارنده مدال طلای وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی و قوی‌ترین مرد این مسابقات گفت:‌ برای

به گزارش قائم آنلاین، بهداد سلیمی بعد از کسب مدال طلای وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی کردم. خیلی وقت بود که به این موضوع فکر می‌کردم؛ باید جا را برای جوانترها باز می کردم.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی و قوی‌ترین مرد این مسابقات گفت:‌ برای این مدال خیلی جنگیده بودم و خدا کمکم کرد که شرمنده نشدم. خدا را شکر می‌کنم با مدال طلا رفتم. خوشحالم که توانستم مدال طلای بازی‌های آسیایی را بگیرم و خدا را شکر که شرمنده مردم نشدم و با سربلندی خداحافظی کردم. این برایم خوب بود که با مدال از وزنه برداری خداحافظی کردم

وی درباره اینکه آیا از قبل تصمیمی برای خداحافظی داشته یا نه نیز اظهار داشت: بعد از عمل جراحی زانویم تصمیم به خداحافظی گرفته بودم و امروز تصمیم ام را برای خداحافظی از دنیای حرفه ای نهایی کردم و کفش‌هایم را درآورده و وزنه‌ها را برای همیشه بوسیده و کنار ‌گذاشتم.

سلیمی در ادامه افزود: قبل از مسابقات خیلی فکر کردم بعد از عملی که قبل از المپیک انجام دادم تمریناتم را زود شروع کردم چون می خواستم به المپیک برسم. با کار فوق العاده دکتر کیهانی و نوروزی می‌خواستم کارم را زود پیش ببرم، اما زانویم اذیت می‌کرد و به آمادگی و بهبودی ۱۰۰ درصد نرسید. تصمیم گرفتم در جبهه‌های دیگر خدمت کنم.

وی درباره سعید علی‌حسینی گفت: سعید که دیگر نیازی به تعریف ندارد؛ او عالی بود و عملکرد خوبی داشت.

بهداد مردانه جنگید
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: بهداد در چند ماه گذشته حال خوبی نداشت، اما امروز مردانه جنگید و پرتلاش و قوی ظاهر شد.

محمدحسین برخواه بعد از قهرمانی و نایب قهرمانی بهداد سلیمی و سعید علی حسینی در بازی‌های آسیایی گفت: به تمام مردم کشورمان تبریک می‌گویم. مردم ما باید به این دو قهرمان با غیرت افتخار کنند چون عالی کار کردند و باعث خوشحالی مردم شدند.

وی افزود: به هر ۲ وزنه‌بردار دست مریزاد می‌گویم. بهداد مردانه جنگید؛ او تمرینات سختی داشت و پرتلاش و قوی ظاهر شد. او امروز هم خوب جنگید. بهداد در چند ماه گذشته حال خوبی نداشت؛ این را الان که مسابقات تمام شده است می‌گویم. خدا را شکر می کنیم هر دو قهرمان ما خوب کار کردند.

برخواه در خصوص اینکه بهداد ظاهرا نگران بود و وقتی وزنه می‌زد به هیات ژوری نگاه می‌کرد تا خطایش اعلام نشود؛ گفت: شما می‌دانید در چند سال اخیر با بهداد چطور رفتار کردند. در حرکت اول که بهداد روی تخته می‌رفت، به او گوشزد کردم حواست باشد داورها منتظر یک آتو هستند تا از تو خطا بگیرند. خدا را شکر که ختم به خیر شد.

وی درباره سعید علی‌حسینی هم تاکید کرد: سعید ۸ سال از وزنه‌برداری دور بود و زحمت زیادی کشید تا به این جایگاه برسد. او امروز غیرت کرد و نقره گرفت.

سرمربی تیم ملی در پایان در پاسخ به این سئوال که با رفتن بهداد سلیمی چه کسی جایگزین او می‌شود، تاکید کرد: ما علی داوودی و چند نفر دیگر را در سنگین وزن داریم و جای نگرانی نیست. در مسابقات قبل به آنها میدان داده‌ایم؛ امیدوارم که جای ملی‌پوشان را پر کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه − 3 =