کد خبر : 110203
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
-

تقدیر از رعایت ادب و مواضع مستدل نمایندگان

تقدیر از رعایت ادب و مواضع مستدل نمایندگان

به گزارش قائم آنلاین،  جلسه طرح سوال از رئیس جمهور برگزار شد و بسیاری از دانشگاهیان در فضای مجازی معتقد بودند این جلسه با نظم خوبی همراه بود به طوری که توانست توطئه‌های دشمنان را خنثی کند. بسیاری از دانشگاهیان هم درباره قانع نشدن نمایندگان از ۴ سوالی که از رئیس جمهور شد توئیت کرده

به گزارش قائم آنلاین،  جلسه طرح سوال از رئیس جمهور برگزار شد و بسیاری از دانشگاهیان در فضای مجازی معتقد بودند این جلسه با نظم خوبی همراه بود به طوری که توانست توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

بسیاری از دانشگاهیان هم درباره قانع نشدن نمایندگان از ۴ سوالی که از رئیس جمهور شد توئیت کرده و در مورد روندی که در آینده طی خواهد شد به گفت‌وگو پرداخته بودند.

* تقدیر دبیرکل کانون دانشگاهیان از مجلس

سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در این رابطه نوشت: « تشکر از نمایندگان سؤال کننده بخاطر رعایت ادب و اخلاق وبیانات مستدل؛ تقدیر از مجلس که علیرغم برخی مظلوم نمایی‌ها، آمارهای غیرواقعی، طرح دستاوردهای نامرئی، فرافکنی‌ها و توجیهات تکراری روحانی، قانع‌ نشد. اتفاقی‌که برای اولین بار رخ داد. علی برکة‌ الله»

آقای روحانی! تا دیر نشده تیم اقتصادی قوی، جهادی و انقلابی انتخاب کنید

محمد مهدی زاهدی وزیر سابق علوم نوشت: « مجلس، امروز صدای ملت بود. آقای روحانی! زود دیر می شود. تا دیر نشده تیم اقتصادی قوی، جهادی و انقلابی انتخاب نمائید. ۱۶ استاندار بازنشسته را با ۱۶ جوان نخبه، باانگیزه و توانمند جایگزین کنید.

* روحانی برای سوالات و مشکلات جدی مردم پاسخی ندارد

علی نادری هم نوشت: « ناگفته‌های روحانی که با آن یک ماهی هست همه را تهدید می‌کنند، همان حرف‌های تکراری و همیشگی او بود. حق داشت که از طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس ناراحت باشد؛ چون اساسا برای سوالات و مشکلات جدی مردم پاسخی ندارد.»

* نهاوندیان و نیلی مقصران وضعیت اقتصادی امروز هستند!

علی خضریان عضو شورای مرکزی اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل هم نوشته است: « محمد نهاوندیان در مجموعه‌ خودساخته‌ معاونت اقتصادی رئیس جمهور، بدون پاسخگویی و در حاشیه‌ای امن به همراه مسعود نیلی که توسط او از سال ۹۲ مسئول موسسه نیاوران شده، با پیاده‌سازی تفکرات اقتصاد بازار آزاد در دولت، مسئول وضع امروز اقتصاد ایران هستند.»

* نمایندگان غایب در جلسه امروز چه کاری مهم‌تر و واجب‌تر از پیگیری مطالبات مردم داشتند؟

یک فعال دیگر دانشگاهی نیز نوشته است: « مجلس ۲۹۰ نماینده داره، یک نماینده چه کاری مهم‌تر و واجب‌تر از پیگیری مطالبات مردم داره که توی جلسه سوال از رییس جمهور غایب هستند؟!»

* انگار روحانی هم داشت از رئیس جمهور سوال می‌کرد!

مهدی انصاری دانشجوی هنر و رسانه هم با هشتگ سوال از رییس‌جمهور، نوشته است: « روحانی جوری صحبت می‌کنه انگار اونم داره از رئیس جمهور سوال می‌کنه!»

* همه مشکلات کشور به خاطر پلاکارد آن طلبه در فیضیه بود!

محمد اکبر زاده هم نوشته است: « خلاصه پاسخ روحانی در مجلس: هوا شدن برجام، گران شدن دلار و رکورد زدن قیمت پراید به خاطر پلاکارد آن طلبه در فیضیه بود!»

* جناب روحانی! آیا از عملکرد مردم در پنج سال گذشته راضی هستید؟

یکی از فعالان دانشجویی با نام ندا هم نوشته: « رئیس جمهور طوری صحبت می‌کرد که باید بهش گفت: جناب روحانی! آیا از عملکرد مردم در پنج سال گذشته راضی هستید؟»

* دوران فرار به جلو به سر رسیده

محمدجواد محمدزاده فعال دانشجویی هم نوشته: « قبل از جلسه تهدید به افشاگری می‌کنند بعد از جلسه و رسوا شدن دست‌های خالی‌شون میگن سکوت روحانی هزینه‌ آرامش بود. ۵ سال با همین جنگ روانی‌ها کشور رو معطل کردند. اما دوران فرار به جلو به سر رسیده. شخصا از تحقیر امروز چنین جریان پوچ و متکبر و فریبکاری بسیار خوشحالم.»

* وقاحت به سبک تدبیر و‌ امید!

سیده راضیه حسینی‏ از فعالان دانشجویی هم تصریح کرده است: « روحانی زمانِ تصویب برجام، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات معیشتی که بماند؛ حتی حل مشکل آب خوردن رو به توافق هسته‌ای گره زده بود. اما الان آسمون و ریسمون می‌بافه و هدف از برجام رو برسمیت شناخته شدنِ حق استفاده صلح‌آمیز هسته‌ای ایران معرفی می‌کنه. وقاحت به سبک تدبیر و‌ امید.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + شش =