کد خبر : 109914
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰:۰۵
-

تجلیل از کارکنان و مدیران نمونه دستگاههای اجرایی قائم شهر

تجلیل از کارکنان و مدیران نمونه دستگاههای اجرایی قائم شهر

به گزارش قائم آنلاین، همزمان با هفته دولت مراسم تجلیل از کارکنان و مدیران نمونه دستگاههای اجرایی شهرستان قائم شهر با حضور مهندس حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، محمدی فرماندار ،بوداغی مدیرکل پست مازندران و مسئولین شهرستانی برگزار گردید. معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر

به گزارش قائم آنلاین، همزمان با هفته دولت مراسم تجلیل از کارکنان و مدیران نمونه دستگاههای اجرایی شهرستان قائم شهر با حضور مهندس حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، محمدی فرماندار ،بوداغی مدیرکل پست مازندران و مسئولین شهرستانی برگزار گردید.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت:  همه کارکنان دولت باید حلقه اتصال نظام و مردم باشند و روحیه ی جهادی و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار قرار داده تا فاصله بین مردم و دولت را کمتر کنیم.
حسین زادگان درخصوص حضور بانوان و زنان در عرصه مدیریتی بیان کرد: در گذشته کمتر به این اصل مهم پرداخته شد و تلاش بیش از گذشته داریم که مدیران زن بیشتری پرورش داده و از ظرفیت بانوان و زنان توانمند نیز استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =