کد خبر : 109758
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
-

بهداد سلیمی: امیدوارم من و سعید خاطره گوانگجو را زنده کنیم

بهداد سلیمی: امیدوارم من و سعید خاطره گوانگجو را زنده کنیم

به گزارش قائم آنلاین، بهداد سلیمی در گفت و گو ، اظهار کرد: خوشبختانه آنقدر وزنه برداران دسته ۹۴ کیلو ایران خوب بودند که یک سر و گردن بالاتر از همه ظاهر شدند. بعد از اینکه تمام نفرات کارشان تمام شد تازه کیانوش و سهراب روی تخته رفتند. حیف شد که دست کیانوش از مدال

به گزارش قائم آنلاین، بهداد سلیمی در گفت و گو ، اظهار کرد: خوشبختانه آنقدر وزنه برداران دسته ۹۴ کیلو ایران خوب بودند که یک سر و گردن بالاتر از همه ظاهر شدند. بعد از اینکه تمام نفرات کارشان تمام شد تازه کیانوش و سهراب روی تخته رفتند. حیف شد که دست کیانوش از مدال خالی ماند.
وی افزود: همه ایران دوست داشتند کیانوش مدال بگیرد. چیزی از ارزش های او کم نمی شود و امیدوارم در آینده موفق باشد.
سلیمی تاکید کرد: شاید کیانوش می‌توانست با انتخاب وزنه پایین تر روی سکو برود اما نمی توانیم به عنوان تماشاگر قضاوت کنیم زیرا نمی دانیم پشت پرده وزنه برداری چه خبر است. کیانوش هم حتما شرایط بدنی و این توان را در خود دید که می تواند وزنه مورد نظرش را بزند.
ملی پوش ایران یادآور شد: با توجه به اینکه هم کیانوش و هم سهراب وزن کم کرده بودند، اگر این وزن ها کم نمی شد قطعا شرایط فرق می کرد. مطمئن هستم با تغییر اوزان شاهد شرایط بسیار متفاوتی از این دو ملی پوش خواهیم بود.
سلیمی درباره شرایط آمادگی خودش گفت: فردا مسابقات ماست. شرایط مسابقه بسیار حساس است. من، سعید علی حسینی و سایر مدعیان رقابت می‌کنیم. ان‌شاءالله طلا و نقره مال ایران باشد و خاطره گوانگجو را زنده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 13 =