کد خبر : 109586
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
-

دشمن می‌خواهد مردم را عصبانی کند و نارضایتی را افزایش دهد/گران‌فروشی آب به آسیاب دشمن ریختن است

دشمن می‌خواهد مردم را عصبانی کند و نارضایتی را افزایش دهد/گران‌فروشی آب به آسیاب دشمن ریختن است

به گزارش قائم آنلاین، ظهر امروز فرماندار و مسؤولان اداری این شهرستان به‌مناسبت هفته دولت با آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم‌شهر دیدار کردند. معلمی در این دیدار با بیان اینکه هفته دولت امسال با هفته کرامت متقارن شده است، اظهار کرد: بعد از شهادت شهیدان رجایی

به گزارش قائم آنلاین، ظهر امروز فرماندار و مسؤولان اداری این شهرستان به‌مناسبت هفته دولت با آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم‌شهر دیدار کردند.

معلمی در این دیدار با بیان اینکه هفته دولت امسال با هفته کرامت متقارن شده است، اظهار کرد: بعد از شهادت شهیدان رجایی و باهنر بدون مصوبه قانونی و دستور امام خمینی به‌صورت خودجوش تکریم از دولتمردان با هر گرایشی هرساله جا افتاد و گرامی داشته می‌شود که این به اخلاص، تلاش و ساده‌زیستی دولتمردان شهید برمی‌گردد.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر برای همه جناح‌های سیاسی نظام الگو و سرمشق هستند و مرحوم امام تأکید داشت که در این هفته از فرصت استفاده کرده و خدمات انجام شده در طول سال به مردم ا رائه شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ارائه دستاوردهای دولت به‌عنوان هنرنمایی فردی نیست بلکه باید به‌عنوان هنر نظام و انقلاب به مردم نشان داده شود.

معلمی با بیان اینکه از روز نخست پیروزی انقلاب استکبار جهانی نمی‌خواست این اتفاق بیفتد و برای آن تفاوتی ندارد دولت در اختیار نیروهای اصلاح‌طلب یا نیروهای اصولگرا باشد، اضافه کرد: دشمن ماهیت نظام را برای خود مزاحم می‌داند چراکه می‌خواهد بر ملت‌ها سلطه داشته باشد و ماهیت این نظام هم مقابله با سلطه بوده و هست.

وی ادامه داد: دشمن در کمین نشسته و ما گاهی گرفتار غفلت و فریب دشمن می‌شویم ولی هر وقت که متوجه شدیم دشمن فعال است و برای آسیب‌زدن به دنبال نقاط آسیب‌پذیر ماست تا از آن راه نفوذ کند، آن را ناکام کرده‌ایم.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: در حال حاضر دشمن سعی دارد از نقطه خطرناک اقتصادی به ملت شبیخون بزند و وقتی معیشت مردم سخت شود عصبانی می‌شوند و با عصبانی شدن مردم، ممکن است که این نظام و انقلاب، پشتوانه خود را از دست دهد و این طراحی دشمن است چرا که اصل پیروزی انقلاب با پشتوانه حضور مردم استوار است.

معلمی با بیان اینکه متأسفانه بعضاً پیاده‌نظام درون جامعه دینی ما آب به آسیاب دشمن می‌ریزد، گفت: گران‌فروشی آب به آسیاب دشمن ریختن است و اگر نظارت باشد قدری از افزایش بی‌رویه و سرسام‌آور قیمت‌ها کاسته می‌شود.

* سهم اعتبارات طرح کارا و فراگیر در قائم‌شهر ۱۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان بود

در ادامه فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه از زمانی که وام‌های خوداشتغالی تحت عنوان طر‌ح‌های کارا و فراگیرآغاز شد، دولت با همه مضایق اقتصادی کارهای خوبی انجام داد، اظهار کرد: در حوزه کارا (در حوزه روستایی) وام‌ها با سود ۶ درصد و فراگیر (در حوزه شهری) با سود ۱۸ درصد که ۶ درصد آن در تعهد دولت در پایان پروژه و ۱۲ درصد بر عهده متقاضی پرداخت شد.

مهدی محمدی افزود: سهم اعتباراتی که در این حوزه برای شهرستان قائم‌شهر درنظر گرفته شد ۱۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان بود که از این مبلغ، نزدیک به ۸ میلیارد و ۹۰۰ هزار تومان تا به امروز جذب و وام‌ها داده شد.

وی در پایان گفت: برای نظارت بر وامی که دریافت شده کمیته فنی در شهرستان تشکیل شد و نزدیک به ۳۴ میلیارد تومان اعتبار توسط کمیته فنی شهرستانی مصوب شد و بخشی از آن به بانک‌ها معرفی شدند و بانک‌ها هم در ارتباط با بررسی اقدامات خوبی انجام دادند.

به گزارش فارس، در هفته دولت امسال، ۳۳ طرح با اعتبار بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و فنی در شهرستان قائم‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 15 =