کد خبر : 109568
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
-

بیست و دومین راهپیمایی بازگشت|زخمی شدن فرزند یکی از رهبران حماس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

بیست و دومین راهپیمایی بازگشت|زخمی شدن فرزند یکی از رهبران حماس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

به گزارش قائم آنلاین، بیست و دومین راهپیمایی بازگشت با هدف تجلیل از تیم‌های پزشکی و اطلاع‌رسانی در مناطق مرزی نوار غزه و مناطق اشغالی ۱۹۴۸ آغاز شده است. نظامیان صهیونیست امروز نیز همانند هفته‌های گذشته با گلوله و گاز اشک آور به استقبال این راهپیمایی مسالمت آمیز رفتند و شهروندان فلسطینی را آماج حملات

به گزارش قائم آنلاین، بیست و دومین راهپیمایی بازگشت با هدف تجلیل از تیم‌های پزشکی و اطلاع‌رسانی در مناطق مرزی نوار غزه و مناطق اشغالی ۱۹۴۸ آغاز شده است.

نظامیان صهیونیست امروز نیز همانند هفته‌های گذشته با گلوله و گاز اشک آور به استقبال این راهپیمایی مسالمت آمیز رفتند و شهروندان فلسطینی را آماج حملات خود قرار داده‌اند.

پایگاه خبری شهاب اعلام کرد فرزند فتحی حماد از رهبران جنبش حماس به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر در شرق جبالیا زخمی شد.

فرزند این رهبر حماس در راهپیمایی بازگشت در شرق جبالیا واقع در شمال غزه شرکت کرده بود که هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت.

راهپیمایی‌های بازگشت بزرگ از روز سی‌ام مارس گذشته(۱۰ فروردین ۹۷) با هدف شکستن محاصره نوار غزه و با تاکید بر حق بازگشت آوارگان به سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ آغاز شده است . امروز بیست و دومین راهپیمایی بازگشت با عنوان وفاداری به تیم‌های پزشکی و اطلاع‌رسانی برگزار می‌شود. از ابتدای این راهپیمایی‌ها، ۱۵۸ فلسطینی در نتیجه حملات نظامیان صهیونیست به این تظاهرات شهید و حدود ۱۷ هزار نفر زخمی شده‌اند.

منابع پزشکی از زخمی شدن ده‌ها فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نزدیکی دیوار امنیتی حائل میان شرق نوار غزه و مناطق اشغالی ۱۹۴۸ خبر دادند.

به گفته این منابع، دست‌کم ۳۸ شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر زخمی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =