کد خبر : 109507
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۲۰
-

اختصاص بیش از ۲هزار میلیاردتومان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

اختصاص بیش از ۲هزار میلیاردتومان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

به گزارش قائم آنلاین، هوشنگ بازوند در نشست مدیران اجرایی استان با آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه که به‌مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد دولت  این است که در بحث تحریم‌ها فشار اول بر دوش مدیران و دستگاه‌های اجرایی باشد تا مردم و برای این‌کار راهکارهایی همچون

به گزارش قائم آنلاین، هوشنگ بازوند در نشست مدیران اجرایی استان با آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه که به‌مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد دولت  این است که در بحث تحریم‌ها فشار اول بر دوش مدیران و دستگاه‌های اجرایی باشد تا مردم و برای این‌کار راهکارهایی همچون بالا بردن ساعات کاری، صرفه‌جویی‌های گسترده در ادارات و دستگاه‌ها و… را در برنامه کار خود دارد.

بازوند با بیان اینکه دولت خصوصیات شهید رجایی را الگوی کاری خود قرار داده است که می‌توان به ساده‌زیستی و مبارزه با فساد اشاره داشت، عنوان کرد: قطعا این موارد بایدهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امسال طی سه ماهه نخست سال شاهد کاهش رشد بیکاری در استان کرمانشاه بودیم به‌نحوی که نرخ بیکاری در سه ماهه اول سال گذشته ۲۳ درصد بود و در سه ماهه اول امسال به  ۱۹٫۶ درصد رسیده است.

به گفته استاندار کرمانشاه، سرمایه‌گذاری‌های خوبی در استان کرمانشاه با اصلاح سیستم پیچیده اداری و تعامل با سرمایه‌گذاران خارجی  صورت گرفته است، به‌نحوی که طی ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۶ برای نخستین بار ۳۴۲ هزار یورو سرمایه خارجی جذب شده و ۴۳ میلیون یورو نیز برای امسال به تصویب رسیده است.

بازوند با اشاره به اینکه صادرات غیرنفتی استان کرمانشاه نیز به یک میلیارد و ۱۶۷ میلیون دلار رسیده است که رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است، در خصوص اقدامات مهم در مناطق زلزله‌زده استان نیز گفت: تاکنون  بیش از ۷ هزار منزل مسکونی به بهره‌برداری رسیده یا آماده بهره‌برداری است.

مدیر اجرایی ارشد استان کرمانشاه متذکر شد: ۲۲ هزار خانه تعمیرات نوع یک و نوع ۲ با اعتباری برای هر منزل بین ۱۰ الی ۱۲ میلیون تومان و ۲۸ هزار خانه تعمیرات نوع ۳ انجام شده است.

این مسئول تصریح کرد: تاکنون یک‌هزار و ۸۸۳ میلیارد تومان در بخش مسکن در مناطق زلزله‌زده استان اختصاص داده شده و از ۵ هزار میلیارد و ۳۰۰ میلیون اعتبار تصویب شده برای این مناطق، تاکنون ۲ هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + شش =