کد خبر : 109346
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۴۵
-

یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه ریزش غار «چما»

یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه ریزش غار «چما»

به گزارش قائم آنلاین، فرامرز شاهین رئیس فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری شامگاه پنج‌شنبه در گفت‌وگو در شهرکرد، اظهار کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر ریزش غار یخی چما در شهرستان کوهرنگ سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد. وی از محبوس شدن ۱۲ گردشگر در این غار خبر داد و افزود: گزارش‌های دریافتی

به گزارش قائم آنلاین، فرامرز شاهین رئیس فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری شامگاه پنج‌شنبه در گفت‌وگو در شهرکرد، اظهار کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر ریزش غار یخی چما در شهرستان کوهرنگ سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی از محبوس شدن ۱۲ گردشگر در این غار خبر داد و افزود: گزارش‌های دریافتی از فوت یک نفر و وجود سه مصدوم در محل حادثه حکایت دارد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آنتن‌دهی تلفن همراه در محل حادثه ضعیف است بنابراین  جزئیات به محض دریافت اطلاعات تکمیلی اعلام می‌شود.

۲۱:۵۰/ اعزام ۴ اکیپ امدادی هلال‌احمر

شاهین جواهری مسؤول روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از اعزام چهار اکیپ از امدادگران هلال‌احمر به محل حادثه خبر داد.

وی با بیان اینکه از تعداد محبوس شدگان اطلاع دقیقی در دست نیست، افزود: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر نیز مصدوم شده‌اند.

۲۱:۵۸/ فرماندار کوهرنگ: هیچ مفقودی نداریم

مرتضی زمانپور، فرماندار کوهرنگ نیز در گفت‌‌وگو  در شهرکرد با ادعای اینکه این حادثه مفقودی نداشت، تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای امدادی و انتظامی در محل حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه حادثه ریزش غار یخی چما در حدود ساعت پنج بعدازظهر صورت گرفت، ادامه داد: نیروهای امدادی با دریافت گزارش حادثه پس از ۳۰ دقیقه در محل حضور پیدا کردند.

زمانپور افزود: سه گردشگر در زیر آوار برف و یخ غار یخی چما محبوس بودند که یکی از آن‌ها فوت و دو نفر مصدوم شدند.

فرماندار کوهرنگ با اشاره به اینکه فوتی این حادثه نوجوانی ۱۶ سال به نام «محمدامین رسولی» اهل شاهرود بوده است، اظهار داشت: یکی از مصدومان حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و مصدوم دیگر که دچار شکستگی پا بود به بیمارستان چلگرد و سپس به بیمارستان فارسان برای مداوا اعزام شد.

 در روزهای اخیر در گزارشی با عنوان روایتی از بی‌مهری مسؤولان به غار یخی «چما»  نسبت به مشکلات این منطقه گردشگری انتقاد کرده بود.

همچنین سال گذشته نیز در ماه آخر تابستان دو نفر کشته شده بودند.(جزییات بیشتر)

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 3 =