کد خبر : 109473
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
-

نباید کاری کنیم دشمن شاد شود

نباید کاری کنیم دشمن شاد شود

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران درباره حس مسؤولیت و مسؤولیت‌پذیری اظهار کرد: انسان عاقل و مختار است و دارای عقل و شعور است و نمی‌تواند نسبت به اطراف خود بی‌مسؤولیت باشد. وی با اشاره به اینکه انسان در قبال خدا، صدا زدن خداوند و جلو

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران درباره حس مسؤولیت و مسؤولیت‌پذیری اظهار کرد: انسان عاقل و مختار است و دارای عقل و شعور است و نمی‌تواند نسبت به اطراف خود بی‌مسؤولیت باشد.

وی با اشاره به اینکه انسان در قبال خدا، صدا زدن خداوند و جلو نیفتادن از فرامین الهی مسؤول است، ادامه داد: انسان در قبال پیغمبر خدا باید مطیع باشد و همچنین ما در مقابل معصومین مسؤول هستیم و کسی که همراه اهل بیت(ع) باشد پیروز است.

امام جمعه موقت مرکز مازندران درباره اینکه در قبال اعضا و جوارح مسؤولیت داریم، افزود: چقدر نسبت به اعضا بدن خود مسؤول هستیم چراکه جوارح از انسان فرمان می‌گیرند که بتوان خوب و بد را تشخیص دهند تا به خطا نروند.

این مسؤول گفت: همه ما در قبال نظام جمهوری اسلامی مسئولیت داریم، انقلاب به سن ۴س۰ الگی رسید و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

قاسمی با بیان اینکه مسؤولان نسبت به مردم وظیفه سنگینی دارند و در قبال مردم خدمتگزار باید باشند، اضافه کرد: حفظ ارزش الهی یکی از وظایف است که بر عهده داریم و نیروی انتظامی نسبت به هنجارشکن‌ها جدی‌تر عمل کند و برخورد جدی داشته باشد چراکه عفاف و حجاب ارزش الهی و سیره اهل بیت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک عید غدیرخم گفت: غدیر یک روز نیست بلکه یک تاریخ و بیمه شدن از طاغوت‌ها است و به عنوان عید ولایت است.

امام جمعه موقت مرکز مازندران ادامه داد: اگر غدیر نبود رژیم غاصب قدس جنایت‌هایی که معرفی کرد وجود نداشت و مسئله رهبری از احکام اسلامی است که از حج، زکات، خمس مهم‌تر است چراکه با سازکار خداوند تبیین شده است.

این مسؤول اضافه کرد: باید غدیر را همانند عاشورا قدر بدانیم و مردم با صحنه بیایند و دهه قربان و غدیر همانند اربعین بین مردم جا بیفتد و همه شیعیان با پای پیاده در کنار ضریح امام حسین(ع ) حضور پیدا کنند.

قاسمی به هفته دولت و شهادت رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: پیوند دولت و مردم گسترده‌تر شود و این هفته تنها هفته تکریم و تجلیل نیست بلکه باید با دست به دست هم دادن مشکلات کشور را حل کنیم.

وی ادامه داد: دولت از سوی مردم تعیین می‌شود و این وظیفه مسؤولان را سنگین‌تر می‌کند و نباید کاری کنیم دشمن شاد شود و هرچه دولت با قدرت و با صلابت باشد کشور ما قدرتمندتر می‌شود و باید دولت را کمک کنیم چراکه دولت از آن ملت است.

امام جمعه موقت مرکز مازندران از استاندار برای تعیین تکلیف منطقه آزاد قدردانی کرد و گفت: در مدت کوتاهی که استاندار در مازندران حضور داد زحمات زیادی کشید اما باید دست به دست هم دهیم و استان را بسازیم.

این مسؤول افزود: نمایندگان نباید بخشی‌نگر باشند بلکه همدل و متحد باشند و برای پیشبرد اهداف استان همه کنار هم باشیم و شهرنگر نباشیم و مسؤولان و نمایندگان باید استان‌نگر باشند.

قاسمی گفت: ما قطب کشاورزی و گردشگری هستیم اما کمیت کشاورزی و گردشگری استان می‌لنگد و فصل برداشت برنج و مرکبات فرا می‌رسد اما کشاورزان نگران هستند و مسؤولان باید کمک و حمایت داشته باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =