کد خبر : 109414
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۴۰
-

مردم باید از شرایط واقعی اقتصاد کشور مطلع باشند

مردم باید از شرایط واقعی اقتصاد کشور مطلع باشند

به گزارش قائم آنلاین، عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به تورم، اظهار کرد: در گذشته نرخ تورم ماهانه و سالانه تغییر می‌کرد؛ اما در حال حاضر تغییرات نرخ تورم ساعتی تغییر می کند و نمی توان افزایش آن را هفتگی دانست. عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس ادامه داد:

به گزارش قائم آنلاین، عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به تورم، اظهار کرد: در گذشته نرخ تورم ماهانه و سالانه تغییر می‌کرد؛ اما در حال حاضر تغییرات نرخ تورم ساعتی تغییر می کند و نمی توان افزایش آن را هفتگی دانست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس ادامه داد: تا زمانی که بازار احساس امنیت نکند و به نظر برسد که اگر جنسی فروخته شود فردا یا گران تر می شود یا دیگرآن جنس پیدا نمی شود باعث خواهد شد که قیمت ها افزایش یابد، بنابراین تا زمانی که مدیران کشوری اطلاع رسانی نکنند تاثیر منفی بر معیشت مردم داشته باشد.

نماینده مردم آمل در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: وقتی گفته می شود با مردم صحبت شود به این دلیل است که مردم از شرایط واقعی اقتصاد کشور مطلع شده و وارد بازی کسانی که حرص و ولع را در بازار ایجاد می کنند، نشوند.

وی با بیان اینکه اتفاقی از نظر تحریمی در کشور نیافتاده است، بیان داشت: هیچ اتفاقی در ایران از جهت فیزیک نیافتاده نه صادرات یک قطره نفت متوقف شده است نه واردات یک دلار منتفی، در این بین باید گفت در انبارها احتکاری صورت نمی گیرد و احتکار معنا ندارد.

یوسفیان‌ملا بیان کرد: احتکار برای زمانی است که کشت بی حساب و کتاب بود و نظارتی بر واردات و صادرات انجام نمی شد، این در حالی است که تمام اجناس کشور اندازه گیری شده تا کیلوی آخر گندم مشخص است، تا دانه آخر برنج مشخص شمرده شده است.

این مسؤول با بیان اینکه همه چیز مشخص و سرجا است تاکید کرد: دراین شرایط دلیلی وجود ندارد مردم چنین تورمی را تحمل کنند، اگر اطلاع رسانی شود که چه میزان برنج در کشور کشت می‌شود مردم به دام کسانی که می‌خواهند حرص و ولع ایجاد کنند نمی افتند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تا زمانی که توزیع کالا غلط است و اطلاعات به درستی در اختیار مردم قرار نمی گیرد در امور اقتصادی اخلال ایجاد و بر مردم فشار وارد می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − 2 =