کد خبر : 109323
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
-

شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای همه کارگزاران نظام هستند

شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای همه کارگزاران نظام هستند

به گزارش قائم آنلاین، در اولین روز از هفته دولت، استاندار مازندران جمعی از مدیران کل ادارات، گلزار شهدای شهرستان ساری را غبارروبی و عطرافشانی کردند. ‎ محمد اسلامی استاندار مازندران در حاشیه این آئین با تبریک هفته دولت به مجموعه اداری و اجرایی کشور به خبرنگاران اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای معرفی

به گزارش قائم آنلاین، در اولین روز از هفته دولت، استاندار مازندران جمعی از مدیران کل ادارات، گلزار شهدای شهرستان ساری را غبارروبی و عطرافشانی کردند. ‎

محمد اسلامی استاندار مازندران در حاشیه این آئین با تبریک هفته دولت به مجموعه اداری و اجرایی کشور به خبرنگاران اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردها و خدمات دولت در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان مازندران است.

وی با بیان اینکه میلیون‌ها ایرانی به خدمت‌رسانی دولتمردان خود امید بسته‌اند، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با برنامه‌ریزی، کار و تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی توانسته است پروژه‌ها و طرح‌های اساسی و امیدبخشی را در حوزه‌های گوناگون پیگیری و نیز به ثمر برساند و به یاری خداوند در آینده نیز همچنان روند خدمت‌رسانی بی‌وقفه تداوم خواهد یافت.

استاندار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای به خون خفته دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: بدون شک مسئولان و مدیران دولت لازم است با الگوگیری از ویژگی‌های انسانی، اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، اجرای سیاست‌های دولت را به نحو احسن در دستور کار خود قرار دهند و در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی کوشا باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − سه =