کد خبر : 109304
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
-

سؤال از رئیس‌جمهور نباید به جلسه‌ای برای مچ‌گیری تبدیل شود

سؤال از رئیس‌جمهور نباید به جلسه‌ای برای مچ‌گیری تبدیل شود

به گزارش قائم آنلاین، ناصر شریفی نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو ،گفت: جلسه سؤال از رئیس‌جمهور به هیچ عنوان نباید دستاویزی برای مسائل سیاسی، جناحی و حزبی باشد. امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری به وفاق‌، همدلی و هم‌افزایی نیاز دارد. وی افزود: نباید چنین تعبیری از سؤال رئیس‌جمهور

به گزارش قائم آنلاین، ناصر شریفی نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو ،گفت: جلسه سؤال از رئیس‌جمهور به هیچ عنوان نباید دستاویزی برای مسائل سیاسی، جناحی و حزبی باشد. امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری به وفاق‌، همدلی و هم‌افزایی نیاز دارد.

وی افزود: نباید چنین تعبیری از سؤال رئیس‌جمهور شود که حتما بناست مچ‌گیری شود و مسائلی از این دست در جلسه توسط نمایندگان مطرح شود.این جلسه برای سؤال و پاسخ است تا بسیاری از مسائل برای مردم شفاف شود.

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس اظهار داشت: سؤال از رئیس‌جمهور به خاطر این است که چالش‌هایی که در حوزه اقتصادی ایجاد شده و مردم با آن مواجه هستند شفاف‌سازی لازم صورت گیرد و زمینه برای تسریع حل مشکلات فراهم شود و این جلسه با هدف تنویر افکار عمومی باید باشد و خواهد بود.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: جلسه سؤال از رئیس‌جمهور در فضایی بسیار آرام برگزار شود و نمایندگان سؤالات را در موضوعات مدنظر مطرح کنند و رئیس‌جمهور نیز با سعه صدر در رابطه با مسائلی که در سؤال مطرح شده پاسخ دهد و هم نمایندگان  و هم افکار عمومی را اقناع کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 3 =