کد خبر : 109263
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
-

انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر در نوشهر

انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر در نوشهر

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا ثقفی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح گسترده در شهرستان نوشهر، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت. وی تصریح کرد: با

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا ثقفی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح گسترده در شهرستان نوشهر، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شدند، متهمان به تهیه و توزیع موادمخدر را که با تشکیل باندی با استفاده از دو دستگاه خودرو سواری در امر تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت داشته‌اند، شناسایی کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران با اشاره به هماهنگی قضایی برای دستگیری متهمان به تهیه و توزیع موادمخدر، اظهار کرد: ماموران با شناسایی دو دستگاه خودروی متهمان این افراد را حین تردد در یکی از خیابان‌های شهر متوقف و دستگیر کردند.

ثقفی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان بیش از ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند و ۵ متهم به قاچاق موادمخدر نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران با اشاره به عزم جدی پلیس در راه مبارزه با موادمخدر، یکی از راهکارهای پیشگیری از مصرف سوء موادمخدر را آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی در این حوزه و مراقبت خانواده‌ها از فرزندان خود اعلام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =