کد خبر : 108728
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
-

اجرای طرح تقویت گشت کنترل نامحسوس پلیس در مازندران

اجرای طرح تقویت گشت کنترل نامحسوس پلیس در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و الزام رانندگان متخلف به رعایت اصول و مقررات راهنمایی و رانندگی از عوامل پیشگیری از بروز تلفات و خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی به شمار می‌روند. وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های موقت و بهره‌گیری از روش‌های جدید منطبق

به گزارش قائم آنلاین، مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و الزام رانندگان متخلف به رعایت اصول و مقررات راهنمایی و رانندگی از عوامل پیشگیری از بروز تلفات و خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های موقت و بهره‌گیری از روش‌های جدید منطبق با وضعیت ترافیک استان در راستای اصلاح فرهنگ رانندگی از راهکارهای اجرایی پلیس برای ساماندهی ترافیک شهری در استان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران خاطرنشان کرد: با هدف توسعه فرهنگ خودکنترلی و قانونمندی در رانندگان، برخورد قاطع با رانندگان قانون گریز و متخلف و ایجاد جو روانی بین رانندگان طرح تقویت کنترل نامحسوس شهری در ۲۲ شهرستان به اجرا در آمد.

وی از بکارگیری ۱۸ دستگاه خودرو برای اجرای طرح گشت نامحسوس از شهرداری‌ها و سازمان‌های حمل و نقل درون‌شهری در سطح استان خبر داد و افزود: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از این خودروها به صورت نامحسوس روزانه با تخلفات رانندگی برابر ضوابط و مقررات برخورد می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 10 =