کد خبر : 108170
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۳۵
-

لزوم تغییر مدیریت‌ اقتصادی کشور

لزوم تغییر مدیریت‌ اقتصادی کشور

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان محیط ناپاک اقتصادی را یکی از زمینه‌های گناه برشمرد و اظهار داشت: افرادی که با مرکب‌های گران‌قیمت به‌دنبال خودنمایی هستند در به انحراف کشیدن دیگران نقش دارند. نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به محیط ناپاک فرهنگی و همچنین فضای آلوده

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان محیط ناپاک اقتصادی را یکی از زمینه‌های گناه برشمرد و اظهار داشت: افرادی که با مرکب‌های گران‌قیمت به‌دنبال خودنمایی هستند در به انحراف کشیدن دیگران نقش دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به محیط ناپاک فرهنگی و همچنین فضای آلوده سیاسی عنوان کرد: کسانی که به‌دنبال ترویج‌ گناه هستند عذابی بزرگ در انتظار آنهاست.

وی به ایام ماه ذی‌الحجه و روزهای پربرکت این ماه اشاره و عنوان کرد: روز عرفه و عید قربان دو روز مهم در دین اسلام هستند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه آمریکا همیشه به دنبال توطئه و آسیب زدن به ایران است، افزود: هدف آنها غارت سرمایه‌های ایران است.

امام جمعه کرمان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با مسائل اقتصادی تصریح کرد: لازم است تغییراتی در مدیریت‌های اقتصادی کشور ایجاد شود و با وجود افراد لایق و توانمند جلوی افزایش قیمت‌ها و مشکلات اقتصادی گرفته شود.

وی مذاکره با آمریکا را بیهوده دانست و افزود: برجام سند بدعهدی‌های آمریکا است و اقتدار نظامی کشور ما موجب شده آمریکا جنگ نظامی را کنار بگذارد و به جنگ اقتصاد روی آورد که ایران این توان را دارد در این جنگ به پیروزی برسد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =