کد خبر : 108365
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
-

بسیجیان با اقدام انقلابی مانع از فشار آوردن محتکران به مردم می‌شوند

بسیجیان با اقدام انقلابی مانع از فشار آوردن محتکران به مردم می‌شوند

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران درگیر جنگ اقتصادی است که از طرف دشمن تحمیل شده و بسیجیان همانند گذشته در کنار مردم خواهند بود چرا که برخواسته از مردم هستند. وی با اشاره به اینکه بصیرت، رصد حوادث و اقدام هوشمندانه

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران درگیر جنگ اقتصادی است که از طرف دشمن تحمیل شده و بسیجیان همانند گذشته در کنار مردم خواهند بود چرا که برخواسته از مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه بصیرت، رصد حوادث و اقدام هوشمندانه همواره از اصول اساسی بسیج است، گفت: در شرایط کنونی افراد معدودی با سوءاستفاده از شرایط و با هدف سودجویی مایحتاج مردم را احتکار می کنند و وظیفه بسیج است که با اقدام انقلابی مانع از فشار آوردن آنها به مردم شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با تمجید از اقدام رییس سازمان بسیج در امر مبارزه با احتکار گفت: نگاه ایشان در این موضوع مبتنی بر یک نگاه انقلابی است و در راستای حمایت از حقوق مردم و کمک به آرامش بخشی جامعه است.

تویسرکانی با تأکید بر همراهی بسیج با نظام و مسئولان دستگاه های مختلف افزود: متولی اصلی در برخورد با محتکران دولت و سازمان تعزیرات و دستگاه قضایی است و شبکه بسیجیان در این راستا و در چارچوب قانون به آنان کمک خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج با اشاره به احادیث و روایات وارده در مذمت احتکار کالاهای مورد نیاز مردم، افزود: احتکار باعث سقوط ارزش های انسانی در جامعه می شود و به فرموده پیامبر اسلام(ص) شخص محتکر ملعون است.

وی در ادامه با اشاره به تعریف احتکار در قانون گفت: البته انبارسازی کالاهای مختلف یکی از قواعد تجارت و کسب و کار است و هر انبارسازی کالا احتکار محسوب نمی شود بلکه قانون مصداق احتکار را خصوصا در شرایط خاص مشخص کرده و بسیجیان نیز بر همین مبنا عمل می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مبارزه با گلوگاه ها و کانون های فساد گفت: مطالبه همه بسیجیان مبارزه با مفسدان اقتصادی بر اساس موازین شرعی و قانونی است و همه آگاهان بر این نکته واقفند که مبارزه اصلی باید با کانون های ثروت و قدرت که منشأ اوضاع نابسامان اقتصادی هستند، باشد و نه در میان مردم و کسبه بازار.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آیه ۵۶ سوره مائده که پیروزی و غلبه نهایی را از آنِ مومنان می داند، گفت: دشمنان ملت ایران و آمریکای جنایتکار و صهیونیست های کودک کش به همراه منافقین و سلطنت طلبها بی تردید شکست خواهند خورد و پیروزی و ظفر نهایی با ملت ایران خواهد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 12 =