کد خبر : 108184
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
-

آمریکا به خاطر نبرد نمایشی خود علیه داعش سعودی‌ها را ۱۰۰میلیون دلار دیگر دوشید!

آمریکا به خاطر نبرد نمایشی خود علیه داعش سعودی‌ها را ۱۰۰میلیون دلار دیگر دوشید!

به گزارش قائم آنلاین، حکومت سعودی در توجیه این حاتم‌بخشی خود اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون دلار کمک به‌عنوان مشارکت در ائتلاف آمریکایی جهت برقراری ثبات در مناطقی در شمال شرقی سوریه، که از ‌اشغال داعش آزاد شده، تقدیم کرده است. این پول در حالی به ائتلاف آمریکایی ضدداعش تعلق می‌گیرد که براساس اسناد موثق،

به گزارش قائم آنلاین، حکومت سعودی در توجیه این حاتم‌بخشی خود اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون دلار کمک به‌عنوان مشارکت در ائتلاف آمریکایی جهت برقراری ثبات در مناطقی در شمال شرقی سوریه، که از ‌اشغال داعش آزاد شده، تقدیم کرده است.
این پول در حالی به ائتلاف آمریکایی ضدداعش تعلق می‌گیرد که براساس اسناد موثق، میان این ائتلاف و داعش در شرق سوریه پوند‌های نزدیکی برقرار است.

بازدید بشار اسد از تونل مرگ
به گزارش ایسنا، «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه، به همراه همسرش، از یکی از تونل‌های مرگی که شورشیان و تروریست‌های سوری در محله «جوبر» منطقه «غوطه شرقی» حفر کرده بودند، بازدید کرد.

این تونل مرگ را ۱۸ هنرمند سوری به محلی برای هنرنمایی و خلاقیت تبدیل کرده و روی دیوارهای این تونل‌ کنده‌کاری‌های زیبا انجام داده‌اند.
این هنرمندان سوری تیمی را شامل دانشجویان هنرهای زیبا و هنرمندان پیکرتراش دارند و فعالیت آنها در این تونل که ۲۰ روز طول کشید، ۸۰ متر مربع از مساحت آن را تحت پوشش قرار داده است. آنها تاریخ باستان و جدید سوریه را در آثار خود منعکس کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + هجده =