کد خبر : 107748
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۵۰
-

همدردی کودکان مشهدی با خانواده دانش‌آموزان شهیدِ یمنی+ تصاویر

همدردی کودکان مشهدی با خانواده دانش‌آموزان شهیدِ یمنی+ تصاویر

به گزارش قائم آنلاین، مردم و کودکان مشهدی در همدردی با خانواده‌های دانش‌آموزان یمنی که پنجشنبه پیش در بمباران سعودی به شهادت رسیدند، در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در مشهد تجمع و به‌یاد مظلومیت مردم یمنی شمع روشن کردند. دانش‌آموزان مشهدی با بر دوش داشتن کیف‌هایی شبیه کیف‌های کودکان شهید یمنی خواستند بار غمی

به گزارش قائم آنلاین، مردم و کودکان مشهدی در همدردی با خانواده‌های دانش‌آموزان یمنی که پنجشنبه پیش در بمباران سعودی به شهادت رسیدند، در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در مشهد تجمع و به‌یاد مظلومیت مردم یمنی شمع روشن کردند.

دانش‌آموزان مشهدی با بر دوش داشتن کیف‌هایی شبیه کیف‌های کودکان شهید یمنی خواستند بار غمی که این واقعه بر دوششان گذاشته را به نمایش بگذارند.

تجمع‌کنندگان با حمل پلاکاردهایی با مضمون مزمت این اقدام وحشیانه، قرائت دلنوشته‌ای خطاب به شهیدان کوچک یمن و سردادن شعار مراتب انزجار و برائت خود را از رژیم کودک‌کش سعودی اعلام کردند.

مصطفی شریف از فعالین فرهنگی مشهد که در این تجمع حضور داشت در بیان اهمیت این قبیل اقدامات به خبرنگار فارس گفت: در حالی که رژیم آل‌سعود در غفلت رسانه‌ای چنگال‌های خود را بر پیکر یمن فروکرده و دست به قتل عام مردم مظلوم یمن حتی کودکان بی‌گناه می‌زند این شرط مسلمان بودن و انسانیت است که با تجمع اعتراض‌آمیز خود نسبت به این جنایات روشنگری کنیم و دغدغه حق‌طلبی و خون‌خواهی این مردم مظلوم را در اذهان عمومی به‌وجود بیاوریم.

گفتنی است، پنجشنبه گذشته در پی حمله هوایی ائتلاف سعودی به اتوبوس حامل دانش‌آموزان در بازاری در منطقه ضحیان استان صعده، تعدادی از دانش‌آموز شهید و عده‌ای نیز زخمی شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 7 =